Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Fer

Vespa pk50s - zo goed als volledig gerestaureerd

Recommended Posts

Posted (edited)

Wie maakt het af...

Door tijd en voornamelijk plaatsgebrek, moet ik helaas afscheid nemen van mijn wesp.
Wie maakt het projectje af, enkel nog laatste aansluiting electra (nieuwe kabelboom is al gestoken) enkel lichtjes nog aan te sluiten. 
Op Belgisch kenteken, volledig in orde met attest bouwjaar etc, zie foto’s. 

Alle rekeningen van de Vespa Garage krijg je erbij, schrik niet enkel hier 1400,00€ opgemaakt. 
motorisch in nieuwstaat, dus klaar voor vele duizende kilometers plezier.  Heeft na de volledige motor-revisie geen 25km gereden, door tijdsgebrek. 

Omwille van bovenstaande verkoop ik deze niet voor een extreem lage prijs, maar doe een eerlijk bod en kun jij deze wesp ophalen. 
 

6FE63935-B644-4352-85DF-28D18D572D13.jpeg

 

 

 

Edited by Administrator
voorkom fraude, geen documenten met serienummers

Share this post


Link to post

5A880053-B647-477F-8564-C39BD5969F02.jpeg.ce0d253b8881daad9dc2c16310f01764.jpeg50323C07-E046-4C9B-B773-36ED36F7A178.jpeg.3ccab2fb3f50f5f16e93adba7540dc87.jpeg0553993E-1E89-4358-8398-4D83188752BA.jpeg.49d216b46854fbd4ca6a91b251a8607c.jpegE0C08B0C-0EA1-4AC1-91E0-FC9F46853A5B.jpeg.6b69e0df484ac88fed5f3d0b6d9f0558.jpeg101A4ECA-9C14-47F5-8ED0-D71AA56FF4EF.jpeg.9867efa481b5dd447c1d96fd839e274d.jpeg

Share this post


Link to post

Pas op met die GVA en dergelijke formulieren online te zetten... Mooie S, vroeger ook gehad... spijtig dat white wall vn reserewiel niet vernieuwd is...

  • Like 2

Share this post


Link to post

even terzijde: ik zag nog nooit een PK frame waarbij de pinkeruitsparing ook in de beenschildrand ontbreekt. Is dit zo'n zogenaamde Nederlandse PK? Met uitstekende pinkertjes? 

Schoon kleurtje; ga'k ook ooit es gebruiken.

Share this post


Link to post
2 uur geleden, Frederik9111 zei:

even terzijde: ik zag nog nooit een PK frame waarbij de pinkeruitsparing ook in de beenschildrand ontbreekt. Is dit zo'n zogenaamde Nederlandse PK? Met uitstekende pinkertjes? 

Schoon kleurtje; ga'k ook ooit es gebruiken.

ik denk hetzelfde... ivm de pinkers vooraan...

Share this post


Link to post
7 uur geleden, De Nice zei:

Pas op met die GVA en dergelijke formulieren online te zetten... Mooie S, vroeger ook gehad... spijtig dat white wall vn reserewiel niet vernieuwd is...

 

7 uur geleden, De Nice zei:

Pas op met die GVA en dergelijke formulieren online te zetten... Mooie S, vroeger ook gehad... spijtig dat white wall vn reserewiel niet vernieuwd is...

Reservewiel is van de exact zelfde datum als de andere,.....voor mij ook een vreemde kleurverandering. UV stralen??

Share this post


Link to post
2 uur geleden, Cult zei:

ik denk hetzelfde... ivm de pinkers vooraan...

Zou heel goed mogelijk kunnen zijn maar zo heb ik deze PK-s ooit gekocht. Zou mij niets verbazen als het idd eentje uit NL is. 

Share this post


Link to post

Lijkt me eerder gewoon weggezaagd te zijn... :wacko:

  • Like 1

Share this post


Link to post
1 uur geleden, Frederik9111 zei:

Lijkt me eerder gewoon weggezaagd te zijn... :wacko:

Met een grof zaagblad :-( . 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Similar Content

    • By LordHelmchen
      Hoi,
      dit verenset vervangt de centrale koppelingsveer van de Smallframe Modellen. Is heel simple af te stellen, smooth te trekken maar houdt geweldig.  2o PK + X zijn geen probleem met de originele 3 koppelingsschijfen. Waarom veel geld uitgeven aan dure koppelingen of XL2-deksels als het makkelijker kan.
      Set inkl. 12 veren    65€
      Excuses voor mijn nederlands.
      Groet Ralph
    • By VespaChris
      Goedemiddag,
      Ik ben bezig met de restauratie van een Vespa PK50 elektrische starter. En nu heb ik wat problemen met mn starterrelais. Stroom op de juiste kabels maar geen klik of aanslaan. Wat wel gebeurt bij rechtstreeks aansluiten op de  plus. Weet iemand een truc of manier om het starterrelais te omzeilen maar wel gebruik kunnen maken van de startknop? Of weet iemand wat voor schakelaar ik dan goed kan installeren?? Ik hoor het graag !!!
      Met vr gr   Chris
    • By srizzuto
      Net een nieuwe claxon 6v aangehangen (witte en groene kabel).
      Claxon zoemt maar claxonneert niet bij het indrukken van de knop.
      Als ik hem op 12v aansluit maakt hij een hoop herrie.
      Iemand suggesties?  
    • By Veloce.
      Ik ben begonnen aan de restauratie van mijn 50N uit '67. Het is een hele vroege 2e serie, afgaande op het serienummer. (S2 begint bij *200001)
      Maar nu vraag ik mij af wat de optische verschillen zijn tussen de 2 series. Ik kreeg namelijk een set chromen lijsten erbij voor de voorplaat en de koplamp. Maar volgens mij is dit niet correct.
      Ik was eerst in de veronderstelling dat de 2e serie geen chroom op de koplamp en voorspatbord heeft (net als 1e serie 50N), maar dan wél die chromen lijst om de voorplaat. Zie foto 2 hier onder. Echter zei een vriend van mij gisteren dat de 2e serie qua uiterlijk gewoon identiek is aan de 1e serie, dus volledig vrij van chromen versiersels en het zwarte Vespa-logo voorop. (Foto 1)
      Beide foto's zijn trouwens 2e series, afgaande op het hexagonale logo. Maar wat is nou juist?


    • By Bram75
      Beste forumleden,
      Lang geklooi gehad met mijn 50 Special (dr 75cc). Vandaag eindelijk perfect lopend gekregen door vervanging van verschillende onderdelen. Uiteindelijk hebben keerring vliegwielzijde en nieuwe statorbedrading de uitkomst geboden. Nu twijfel ik om het blok er weer onder te zetten gezien de staat van fe cilinder/zuiger. Naar mijn weten heeft deze voldoende compressie maar heb geen idee hoelang (en hoeveel km) deze erop zit. Wat raden jullie aan afgaande op deze info en deze snelle foto van de zuiger. Het vuil rechts van het midden betreft olie.

×
×
  • Create New...