Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw


MAR1997

Aanbevolen berichten

Om maar gelijk twee vragen te stellen. Iemand ervaring met http://www.motoricambisoviero.it/ prijzen schelen veel met in Nederland en SIP. Neem bijvoorbeeld het kabelsetje voor €14,- hier in Nederland al snel €30,-. Ook de knipperlichtunits zijn hier een stuk goedkoper. Iemand trouwens ervaring met het aanpassen van de knipperlichtunits aan de voorkant? Ik heb nu die Nederlandse units dus die zegmaar buiten het frame komen en ik wil de Italiaanse die er meer binnen vallen. Bedankt alvast voor reactie

Link naar reactie

Héél intéressante site voor onderdelen, de prijzen en het aanbod zijn goed, als nu ook nog de kwaliteit van de onderdelen ok is , iemand ervaring met deze?

Grt, Wilby.

Link naar reactie

Ik bestel wel een x aantal kilo per jaar bij soviero... weleens problemen gehad met slechte cilinders, goedkope uitlaatjes, onderdelen die er in het echt iets anders uitzagen dan in de beschrijving vermeld stond. Verder zou ik je knipperlichten zo laten, tenzij je heel graag overal je slijptol in zit. 

Link naar reactie

Oke bedankt voor uw antwoord. Ik hoef eigenlijk alleen klein spul te hebben maar wel veel. Knipperlichten, pakkingen, heldere glaasjes, remschoenen en dat soort dingetjes. Knipperlichten ben ik wel van plan om te doen ik vind ze niet zo heel mooi. Toch bedankt voor uw advies ;). Kunt u misschien zo vertellen hoelang het gemiddeld duurt het bezorgen. 

Link naar reactie

Vorige woe avond iets besteld , vanmorgen om 09. 00 voor mijn deur , vanwege weekend. Normaal is dit 3 a 4 dagen. Sneller dan SIP 

Maar goed kijken wat je bestelt, best in it zetten. Vertalen is niet hun sterkste kant. Ook al rommel binnengekregen, ...Bluts en de buil

Link naar reactie

Dankuwel voor uw antwoord. Inmiddels met het blok bezig. Setup: 100cc of 102cc dan denk ik van olympia, 19.19 cabr., 3,72 vertanding, sito plus (hiervoor zoek ik eigenlijk nog wat anders. Ook de carter aangepast en het een en ander gefreesd. Iemand nog meer tips of tricks wat handig zou zijn om aan te passen kwa motorisch. Het handigste zou zijn een motorkenteken natuurlijk ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...