Ga naar inhoud
Vespaforum.be

duizend zonnen en garnalen


bobo

Aanbevolen berichten

nee, zie dinsdag maar naar één :P

awel eh, met drieen vanuit kapellen naar de metropolis vertrokken...daar aan het rondpunt verzamelt...ik denk dat er een stuk of honderd vespas waren, de meeste héél knap en een paar nieuwe, die ik steeds meer begin te apprecieren

van daar via de branweerkazerne naar lillo gereden, terwijl was de vrt aan het filmen vanuit een audi cabrio, en er daar éne gaan pakken

iedereen goe gezind en natgezweet

er is er maar éne stilgevallen en dat was ik :) ...verzopen denk ik, gelijk terug weggekregen

de rest moet iemand anders vertellen want ik ben het afgebonjourd want mijn plicht riep aan de overkant van het watere

ikke door de liefkenshoektunnel richting kallo en bij het betaalkotje vroeg het lief madammeke me of ik wel door den tunnel mocht met m'n brommerke

madamme das wel ne moto hé ;)

hier toe gekomen heb ik flink wat stoom afgeblazen via de flare bij wijze van afscheid

Link naar reactie

't was inderdaad een topaktiviteit, jammer dat ik mijn voet moest omslaan en nu met ne zak ijs met de poot omhoog lig

iedereen kijken dus, dinsdag na 't nieuws in 1000 zonnen en garnalen

Link naar reactie
is er volk van kapellen of omstreken dat naar de metropolis rijdt morgen zaterdag 10/6 ?

ik kan er natuurlijk op m'n uppie heen rijden, maar het is misschien leuk af te spreken

spijtig da ik hem nog altijd ni heb..anders had ik zeker meegereden

volgende keer

Link naar reactie

da soigneren door mijne wederhelft was fijn ja, nu hier alleen op mij appartementje en buiten stralende zon, ikke hier met de poot omhoog, minder plezant, misschien moet ik het frame van mijn primavera naar boven sleuren o hier af te schuren ;-)

Link naar reactie
da soigneren door mijne wederhelft was fijn ja, nu hier alleen op mij appartementje en buiten stralende zon, ikke hier met de poot omhoog, minder plezant, misschien moet ik het frame van mijn primavera naar boven sleuren o hier af te schuren ;-)

Schuren op uw terras, voor je het weet staat de brandweer daar om te blussen :-)

Bobo, foto's volgen op de clubsite, allen is onze webmaster nogal druk bezet en houdt hij niet van half werk. Maar no panic, komt zeker in orde.

Link naar reactie

1000 ZONNEN!! 1 zon was blijkbaar al voldoende om mij zo rood als een kreeft te laten lijken. Zondag dan nog eens hetzelfde ritje met Staar, weeral van jan. Ondertussen zie ik knalrood en die trip met de veerboot van Lillo naar Doel heeft er niet veel goed aan gedaan. Maar het was super weer, super gezellig en fijne groep om mee rond te bollen. Ben zeeer benieuwd naar reportage dinsdag. Mogen ze meer doen zo van die initiatieven!

VCA rules!

Link naar reactie

ben al 2 dagen aant smeren maar helaas. De zondag had ik zelf zonnecreme bij wat ni van mijn gewoonte is maar het mocht ni meer baten... ;-) Wie mooi wil zijn moet lijden Woehahahahahahahaha

Link naar reactie

ik reed met motovest en dito broek, was belachelijk warm en geen zicht maar mijn schuiver 2 jaar geleden heeft mij geleerd dat dit toch het verstandigste is om heelhuids uit een ongeval te komen. Wat vooral gevaarlijk is op zulke rondritten is echter van een trapje stappen aan een terraske, je kan nl je voet omslaan en dan een week ziekekas krijgen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...