Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagprijs van de PX'n


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet,

Ik gooi mijn mening in de groep,,, de meeste vraagprijzen van de Classic's en dan vooral van de Px'n zijn van de pot gerukt,, voila astemblieft. ( en mijn mening is niet gevormd na 1 nacht ijs ),,CHEERS

Link naar reactie

Tis steeds zo.. vooral tijdens de zomermaanden..Het is nu goed weer , lekker naar de zomerbar met de vespa.. tis weer n hype. ...

En.. Tis wat de zot ervoor geeft.. Is me alles zo hé..  

laat het niet aan uw hart komen  geniet van leuke toertjes

Link naar reactie
20 uren geleden, levante zei:

Koop dan gewoon een nieuwe zoals ik;)

Als ik 3000€ wil uitgeven kan ik even goed ook nen tweedehands kopen en met het "wisselgeld" nog een rondje aan de boys geven,die mij dan vierkant aan het uitlachen zijn!!

 

Wat in mijn ogen een correcte prijs is voor bv een P200 die er nog goed uitziet is niet meer dan 1800€,,,en dat is dan ook mijn mening en die van de boykes ook( die dan maar plat water moeten zuipen),,;)

 

CHEERS

Link naar reactie

De prijzen zijn redelijk buiten proportie als je vergelijkt met de tweedehands prijzen van moto's.

Voor de prijs van een 'belabberde doch rijdende' PX betaal je eveneel als voor een Honda VFR 750/800 waar je enkele jaren met plezier en zonder problemen mee kan rondrijden!

Link naar reactie
8 uren geleden, Speedracer zei:

De prijzen zijn redelijk buiten proportie als je vergelijkt met de tweedehands prijzen van moto's.

Voor de prijs van een 'belabberde doch rijdende' PX betaal je eveneel als voor een Honda VFR 750/800 waar je enkele jaren met plezier en zonder problemen mee kan rondrijden!

Vind ik ook maar helaas heeft alles te maken met vraag en aanbod zeker

Link naar reactie
Op 26 juli 2016 om 15:53, DAXX zei:

Gegroet,

Ik gooi mijn mening in de groep,,, de meeste vraagprijzen van de Classic's en dan vooral van de Px'n zijn van de pot gerukt,, voila astemblieft. ( en mijn mening is niet gevormd na 1 nacht ijs ),,CHEERS

Opgepast hé, ik heb ook al een berichtje gepost (goudprijs) en direct krijg je negatieve commentaar (verkopers?) die dat normaal vinden "van de pot gerukte" prijzen! ;-) 

Link naar reactie

Misschien is een P200 wel ondergewaardeerd door de meeste ..., en dat terwijl het 1 van de betrouwbaarste scooters zijn ..., zowel qua motorblok als scooter .

Ik vind het altijd nog zonde dat er zoveel "gesloopt" zijn alleen al voor het motorblok ...

 

Link naar reactie

Ik hou het bij LML , maar als er iemand 4000€ wil vragen voor zijn scooter is ook zijn volste recht , het is wat de zot er voor geeft :) . En zolang er genoeg zotten rondlopen zal dat ook wel zo blijven .

Link naar reactie

De vraagprijs is niet de uiteindelijke verkoopprijs! Omdat iedereen altijd maar probeert af te dingen wordt de vraagprijs steeds hoger gezet om uiteindelijk de prijs te krijgen die men in gedachte had. Wie doet dat niet? Probeer maar eens een advertentie te zetten met een correcte vaste prijs, nog zullen de kandidaat kopers proberen af te pingelen... En zoals altijd: "'t is wat de zot er voor geeft"...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...