Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo Vespafans


BobM

Aanbevolen berichten

Hallo,

Al een tijdje droom ik van een Vespa uit de reeks Gts 125.

Op 2-de hands markt staat het vol met hetgeen ik naar op zoek ben, maar hoe kan je het kaf en 't koren onderscheiden?

Kan iemand voor mij de aandachtspunten op een rijtje zetten waar je zeker moet naar kijken als je een Vespa gaat bekijken.

Alvast bedankt voor tips van de kenners  :)

Grtjs Bob

Link naar reactie

Selecteer eerst de Vespa's die de juiste kleur en accessoires hebben die je mooi vindt (zeer persoonlijke keus)

Kijk dan of de prijs en de staat van de Vespa OK is. Naast de leeftijd moet je ook het aantal gereden km's en het uitgevoerde onderhoud in rekening brengen. Doe zeker een testrit na een grondige inspectie en controleer alle documenten met het serienummer. Neem eventueel een Vespakenner mee die je advies kan geven nadat je een pre-selectie gemaakt hebt. Succes met je aankoop en wacht vooral niet te lang want de mooie dagen zijn aan het komen ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Bob. af en toe worden hier op het forum, zeer interessante "GTS'en 125," met weinig kilometers op de teller en in mooie staat, aangeboden.

Met wat geluk. gaat binnenkort je "droom" wel in vervulling. doe ondertussen, geen impulsieve aankopen bij verkopers met mooie praatjes !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...