jogo01 Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Goedemorgend, ik wil me graag een Vespa van mijn geboortejaar 1966 aanschaffen. Ik ben gisteren gaan kijken naar een Vespa welke te koop aangeboden wordt op 2 de hands sinds een paar dagen in Lommel. Deze ziet er uiterlijk zeer mooi uit. Staat wel al een tijdje stil en werd gebruikt voor catering evenementen volgens verkoper. Graag had ik wat advies waar ik moet op letten. Grtjs Jokke Link to comment
Gio Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Heb je foto's van, dan we kunnen je hier meer te vertellen . Of moet je iemand meenemen die wat veel weet over vespa's . Ga nooit af op alleen het uiterlijk ! Grts Gio Link to comment
Ed75 Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Waarschijnlijk deze: https://www.2dehands.be/a/fietsen-en-brommers/scooters-vespa/m1465473716-vespa-1966.html Link to comment
jogo01 Posted October 7, 2019 Author Share Posted October 7, 2019 De link van Ed is de Vespa. Zijn er op het uiterlijk bepaalde dingen welke ik moet controleren of niet correct zijn? Link to comment
jogo01 Posted October 7, 2019 Author Share Posted October 7, 2019 Indien hij in orde is , wat mag ik er dan aan geven? Link to comment
jeansprint Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 (edited) Indische brol, afblijven! Lees deze topic alvast: Edited October 7, 2019 by jeansprint Link to comment
DD_ves Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Ik snap de kickstarter niet Link to comment
Stevo VS Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 (edited) wou net zeggen ziet er een curry uit!! Deze heb ik nog, opstappen en rijden!Sprint van 1966 Edited October 7, 2019 by Stevo VS 1 Link to comment
DD_ves Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 (edited) Mooie kleur die hierboven! Wat is het verhaal achter dat handschoenkastje? Edited October 7, 2019 by DD_ves Link to comment
jogo01 Posted October 7, 2019 Author Share Posted October 7, 2019 Chassisnummer is VBC1t12051. Iemand die hiermee meer te weten komt? Bouwjaar 1966. 125 cc op inschrijvingsbewijs. Alvast bedankt om mee uit te zoeken. Link to comment
janvda Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 20 minuten geleden, jogo01 zei: Chassisnummer is VBC1t12051. Iemand die hiermee meer te weten komt? Bouwjaar 1966. 125 cc op inschrijvingsbewijs. Alvast bedankt om mee uit te zoeken. serienummer is van een super 150. doe eens een google image-search op "Vespa VBC1T" en zoek de fouten ;-) zoals meerderen hierboven melden, vergeet deze Vespa en zoek iets deftigs Link to comment
DD_ves Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Chassisnummer van een 150 super in een VBB (?) chassis. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar die rails in het midden kloppen ook niet. Zou eraf blijven. Link to comment
jeansprint Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 8 uur geleden, DD_ves zei: Mooie kleur die hierboven! Wat is het verhaal achter dat handschoenkastje? Spaanse Sprinten hebben dat vanuit het fabriek. Is eigenlijk een SS van Piaggio met een andere voorvork en motor! Mooie scooter trouwens, ik zou weten wat kiezen... Jan. 1 Link to comment
Stevo VS Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 (edited) Idd op de spaanse sprinten staat die bakjes vooraan! Net zoals een SS,alleen betaalbaarder! In mijn ogen zijn de spaanse modellen leuker, worden minderwaardig bekeken maar ja 3 jaar geleden deden ze hetzelfde met de ACMA's! Scooter is helemaal in orde, volledig nazicht gehad ! Remmen vervangen etc! Edited October 7, 2019 by Stevo VS 1 Link to comment
N!Ce Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 1 uur terug, jeansprint zei: Spaanse Sprinten hebben dat vanuit het fabriek. Is eigenlijk een SS van Piaggio met een andere voorvork en motor! Mooie scooter trouwens, ik zou weten wat kiezen... Jan. SS heeft ook dikker billen, als ik me niet vergis Link to comment
Frederik9111 Posted October 7, 2019 Share Posted October 7, 2019 Da’s veel te veel eer voor Spaanse Sprintjes hoor Motovespa frames hebben overigens een ander beenschild met rechtere “hoeken” bovenaan. Link to comment
jogo01 Posted October 8, 2019 Author Share Posted October 8, 2019 Bedankt iedereen voor de goede raad. Heb met spijt in het hart toch besloten om deze niet te kopen dus is dit hierbij afgesloten maar zeker niet het verlangen om uit te zien naar een andere met bouwjaar 1966. Grtjs Jokke Link to comment
Recommended Posts