Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa PK50s 1982


Fopfodey

Aanbevolen berichten

On 6/14/2016 at 10:29 PM, Daan said:

Ja! een ander zadel ;-) Errug mooi ding zo, maar die zadelhoes... 

En het achterbumpertje voor een nieuwe... die bouten horen er niet zo in te zitten.

Verder zit het afdekkapje, voor bij je voorvork veel te hoog... Iets zegt mij dat er wat verkeerd gemonteerd zit.

Haha ja die zadelhoes is niet erg geliefd begrijp ik al :). Ik vind het niet verkeerd.. Zwart lijkt me weer te hard in combinatie met de lichtblauwe kleur van de Vespa.
Eens met het acheterbumpertje. Deze is tevens kapot..

Wat bedoel je met het afdekkapje? Dat ovale platic kapje? Ik heb even vergeleken op google images maar er zijn er meerdere te vinden waarbij deze zo staat.
Zal het eens nakijken! Bedankt voor de tip!

Link naar reactie

 

WP_20160616_11_57_05_Pro.jpg

Hier nog een foto van het afdekkapje van mijn voorvork.

De mijne is een PK 50 S uit 1985

Link naar reactie
Op 16-6-2016 om 11:19, Fopfodey zei:

Haha ja die zadelhoes is niet erg geliefd begrijp ik al :). Ik vind het niet verkeerd.. Zwart lijkt me weer te hard in combinatie met de lichtblauwe kleur van de Vespa.
Eens met het acheterbumpertje. Deze is tevens kapot..

Wat bedoel je met het afdekkapje? Dat ovale platic kapje? Ik heb even vergeleken op google images maar er zijn er meerdere te vinden waarbij deze zo staat.
Zal het eens nakijken! Bedankt voor de tip!

Je kunt het beste even kijken naar het rubber boven de schokbreker voor. Hoe groter het rubber, des te groter de hoek. het is ook niet heel ernstig, enkel je vroeg wat er aan de hand was.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...