Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Uitlaat Kapot


Bart_GTV250

Aanbevolen berichten

Moet ik is achter gaan zoeken... Maar punt blijft wel: dit hoort niet. 9 maand oud(!)

 

De spuitbus met hittebestendig, matzwart is van het merk Motip...en inderdaad is het erg dat "een niet zo goedkope scooter" zo een "roestgevoelige kachelpijp" heeft...

Link naar reactie

Eindelijk vervangen,

 

even bij garage binnen geweest; de bit is dus een torx 40.

 

2 vd 3 schroeven kwamen er eerlijk gezegd redelijk makkelijk uit met ne dempige ratelsleutel erop.

 

Maar de derde ; nikske. koppelstukske vd ratel nr de bit kapot, 1 bit kapot, niet los te krijgen.

 

Dan maar grove middelen op zondagvoormiddag;

 

kop eraf geboord, gelukkig zat er ongeveer 1 cm schroefdraad bloot, dus engelse griptang erop, beeke wiebelen, en

 

schroef over. GVD wat is dat.

 

Dan maar volledig uitboren;

 

8 , jawel, 8 boren over, 2 ervan terug bijgeslepen, maar ook kapot. Dus eigenlijk 10 boren kapot, boren van 6 dus niet van die kleinekes.

 

Toen ik er eindelijk doorzat, kwam de resterende schroef er nog niet uit, effectief moeten loskloppen met ne doorslag, gewoon ineen gegroeid.

 

Verder moeten uitboren met nen 10 (is een M8), een een moer en bout erdoor.

 

Daar ben ik dus 3 uur op bezig geweest, die  1 schroef.

 

Soit, nu ist in orde, proper geluidje, proper uitlaat.

 

Maar twas inderdaad de grafieten sluitring die kompleet kapot was, en eens die kapot is, begint dat gebrom.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

die leovinci roesten niet maar zijn zelfs nog slechter als de orginele uitlaat, deze knaken door :) dus als iemand ooit een uitlaat wil kopen zou ik van leovinci toch afblijven . . . 

akrapovic , remus zijn zeer goede uitlaten en de meest gebruikte aftermarket uitaten met succes. . . . .je hebt nog verschillende andere merken zoals polini , malossi , scorpion en dergelijke deze zijn niet veel uitgetest mocht iemand centjes teveel hebben en ongeveer 500 euro willen besteden horen wij het graag hoe het bij deze andere merken zit.

ik gebruik de akrapovic al een 10 tal maanden ongeveer en ik kan zeggen ben er tevreden van kwa power denk niets of misschien een beetje . . . . .  wel een lekkere sound en de fietsers en andere automobilisten of motorijders horen je beter aankomen, wat bij orgineel soms toch mij het gevoel gaf van die horen mij precies aankomen. de akrapovic is deels van titanium dus roesten zal deze zeker niet.en is zeker zijn geld waard kwa looks en sound en kwaliteit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...