Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Band Gezocht Sm100


herbal

Aanbevolen berichten

Ik heb ook nog ne gebruikte liggen, maar da's eentje met nog maar 1 à 1.5 mm profiel. Beetje te weinig.

 

Ik denk dat ik dan maar voor de S1 ga, ineens twee nieuw, hoewel de SM 100 van vanachter nog vrij goed is... tja.

Op die van mij staan maar een paar 100km dus indien gewenst

Link naar reactie

Ik zou denken van wel ja... Vlotte service bij bandenleader.

Verder kan het toch geen kwaad je oude sm100 op te rijden? Nieuwe band vooraan, oude achteraan oprijden en dan vervangen door de 2e nieuwe S1 ?

Ik rijd vooraan met SM100, een nieuwke ligt nog in de zolder te wachten tot mij sc30 achteraan op is. Behalve dat de sm100 beter is dan die pirelli voel ik geen enkel verschil als voordien, integendeel...

Link naar reactie

Ik zou denken van wel ja... Vlotte service bij bandenleader.

Verder kan het toch geen kwaad je oude sm100 op te rijden? Nieuwe band vooraan, oude achteraan oprijden en dan vervangen door de 2e nieuwe S1 ?

Ik rijd vooraan met SM100, een nieuwke ligt nog in de zolder te wachten tot mij sc30 achteraan op is. Behalve dat de sm100 beter is dan die pirelli voel ik geen enkel verschil als voordien, integendeel...

 Zou ik ook kunnen overwegen. Ik ga in ieder geval die 2 bandjes S1 al bestellen en dan zie ik wel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...