Ga naar inhoud
Vespaforum.be

@scooterboy en gs160


teddy kgb

Aanbevolen berichten

@alex...

onze afspraak voor die spullen en dat optreden voor volgende vrijdag hangt letterlijk aan zijden draadje

gisteren ketting op cb400 gemonteerd en vinger is tussen ketting en tandwiel geraakt al draaiend

gevolg: de bovenste tip (1 cm) van stijn's wijsvinger hing nog vast met 4mm vel...

naar spoed dan maar...nagel is verwijderd en 16 keer genaaid...

zondag en dinsdag terug naar kliniek, dan wordt beslist of ze het topje er gaan aanlaten, maar sleutelen of vespa rijden fof gitaar spelen is onmogelijk

dammit...

minimum 3 maand revalidatie...

sucks big time

geen vlaamse ardennenrit noch dirty devils weekend voor mij neither...

@gs160

mail me je gsmnummer, als t dan binnen x aantal weken beter is, dan wil ik zeker nog aan die vespa werken

sorry

(linkshandig typende teddy)

Link naar reactie

DAMN. That must hurt.

Heb zo ook eens bijna m'n vingertop afgesneden met een groot cuttermes. Hangd eer ook nog maar half aan. Mega genaaid geworden (gehecht bedoel ik hé! djeez...) Bij mij hangt het er nog aan, maar na meer dan vijf jaar nog altijd maar weinig gevoel in dat topje.

Sterkte!

Ziet bont en blauw waarschijnlijk?

Link naar reactie

Veel beterschap gewenst!!

Groeten,

Stijn.

Link naar reactie

Damn Stijn, dat was niet zo slim van je...

Veel beterschap zou ik zeggen, ik twijfel er nie aan dat je thuis goe verzorgd zal worden!

Spijtig dat je niet kan afkomen voor ons treffen in Leopoldsburg, ik hoop dat je toch eens langskomt voor een 'special guest appearance', als je afkomt drink je er maar een paar op mijn kosten é...

Eigenlijk, als ze da topje d'er nu gewoon direct afdoen, mag je dan nie direct weer werken en fietsen en gitaar spelen en met de scooter rijden en naar Leopoldsburg komen? Anders doen we da vingerkootje d'eraf é, ik kan wel helpen, kheb da nog gedaan bij mezelf, is nie moeilijk...

Link naar reactie

Zo zie je maar weer dat motorfietsen veel gevaarlijker zijn dan scooters é, ik werk al 12 jaar aan scooters en ik heb nog nooit met mijn vingers tussen een ketting gezeten! Er was wel dat ene incident met dat vliegwiel en mijn vingernagel, maar dat was zeker maar half zo erg en ik kon blijven rijden...

Link naar reactie

beste stijn

van uit hoboken ook van harte beterschap toe gewenst en ik hoop dat alles snel inorde is met de vinger

dit is dus ook de reden waarom mijn vrouw mij liever op de scooter zie die kettingen enzo zijn levensgevaarlijk

grtz sidvespa

Link naar reactie

Awel Stijn was je jalours op mijn werkongeval.Hoop dat het stukje er kan aanblijven hoor.Moet zeggen dat ik met mijn duim mij goed weet te redden maar deze is toch niet meer wat het was.

Denk dat ze je het monteren van een ketting nog eens zullen moeten uitleggen in het PTI.

Sterkte en hou je goed.

Link naar reactie

oei oei oei stijn toch,!!!

daar bestaat vet voor hé om kettingen te smeren...

Zeer spijtige zaak.

Zou ik niet willen tegenkomen zulle.

Alvast veel werkgenot verder,lol nee op een vlot herstel zou ik zeggen!!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...