Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa For Specials Rideout 5 Oktober 2014


nero

Aanbevolen berichten

Vermits we pas wat later (11h) kunnen vertrekken en al een eindje dienen te rijden zouden we eventueel graag inpikken aan Beringen mijn zodat de aankomst halfweg is voor ons... scheelt al gauw 50km in de kering

Is dit toegelaten of worden we dan als "zwartrijders" scheef bekeken ? :ph34r:

Kunnen we bij aankomst dan nog inschrijven en onze bijdrage alsnog leveren

En kunnen we daarna de toer nog afmaken of worden de pijlen al snel verwijderd ?

Link naar reactie

Filip, dit kan perfect. Je zal dan aan vertrek/aankomst wel niet meer de mogelijkheid hebben om een croissant en koffie te krijgen. De stickers die meteen als inkom gelden, worden gedurende gans de dag verkocht

Link naar reactie

Dus we "moeten" niet voor 10:00 uur daar zijn ?

hoeft niet, maar als je zeker ontbijt wil en zeker wil zijn dat er aan de tussenstop nog iemand is kan je maar beter op tijd vertrekken ;)

Link naar reactie

Vermits we pas wat later (11h) kunnen vertrekken en al een eindje dienen te rijden zouden we eventueel graag inpikken aan Beringen mijn zodat de aankomst halfweg is voor ons... scheelt al gauw 50km in de kering

Is dit toegelaten of worden we dan als "zwartrijders" scheef bekeken ? :ph34r:

Kunnen we bij aankomst dan nog inschrijven en onze bijdrage alsnog leveren

En kunnen we daarna de toer nog afmaken of worden de pijlen al snel verwijderd ?

goed idee , ik ga probereren er te zijn in beringen mijn , als mijn tufke klaar is , want tis vrijdag en nog geen nieuws van me vespa en begin zenuwachtig te worden.

Link naar reactie

just langs geweest vespa is nog niet klaar, nog niet aan begonnen stukken zijn niet binnen, spijtig. ik vrees dat ik niet kan komen.

je mag altijd langskomen om een pintje te komen drinken en ons te steunen

Link naar reactie

bedankt aan alle aanwezigen. We zullen hier asap laten weten hoeveel we met deze benefiet hebben opgehaald.

 

Jammer genoeg hebben we een ongeval moeten betreuren. Carlo van VC Leuven is ondertussen terug thuis maar moet nog wel herstellen.

Veel beterschap Carlo

Link naar reactie

1 belangrijk woord : AFSTAND houden...

en in visgraatprofiel rijden in groep...

 

hier nogmaals het bewijs hoe belangrijk dat is...

 

verhaal : 1ste persoon zag een pijl te laat, en gaat vol in de remmen...achterligger kon niet meer stoppen... . 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...