Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dus?!


Frederik9111

Aanbevolen berichten

als je al aan de buitenkant ziet dat er 2 verschillende frames aan elkaar gelast zijn…. :-(

Nummers kloppen met de italiaanse papieren… daar ben je natuurlijk veel mee als het metaal waar de nummer origineel ingeslagen was niet eens meer afkomstig is van het juiste model.

Link naar reactie

Inderdaad, ik ging ervan uit dat ze voor de achterkant een wideframe gebruikt hadden. Omdat de bult achter de tank er niet meer zit, en de bouwers duidelijk toegang hadden tot wideframe onderdelen. Maar ik zie op de andere foto's nu dat de tank bovenaan niet bol is. Dus hebben ze dat frame gewoon gefrankensteined tot iets wat voor een leek op een wideframe lijkt.

 

Ik kan niemand in een aziatisch land kwalijk nemen dit te doen. Integendeel... eigenlijk is het nog wel geslaagd voor ginder. 

 

Maar ik heb die verkoper een hele tijd geleden via oldtimerweb gecontacteerd om te laten weten dat ik het niet apprecieer dat ie mensen probeert op te lichten met zijn scooter. Blijkbaar trekt hij er zich niet teveel van aan. Weer iemand die zijn eigen blunder probeert terug te verdienen op kap van iemand anders. En hij zal er vast nog in slagen ook. 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...