Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sito Faillito


mr160

Aanbevolen berichten

Via Sip

http://www.sip-scootershop.com/community/blogs/classic_scene-blog_en/archive/2013/10/30/sito-and-leovince-are-going-into-insolvency.aspx

The well known italian exhaust systems manufacturer "SITO Gruppo Industriale" went into insolvency a couple of days ago. This is sort of a breaking news for the scooter business. As far as it is known, one of the reasons for this is the banking and financial crisis in Italy. Good sales figures in Germany and France didn´t help obviously. Sito Gruppo Industriale is manufacturing exhausts for 2wheelers since 1954 and is one of the largest suppliers.

Link naar reactie

Er zijn geen zekerheden meer !?

25jaar geleden totterde ik rond met een Leo(Vinci) onder m'n eerste brommerke (Peugeout Racing; jeugdfoutje; gelukkig héél snel het licht gezien :)), nu met een Sito+ onder m'n Sprint.

Link naar reactie

Een wit gespoten wrak met minstens tien vorige eigenaars :) Gekocht voor 2000 frank toen :)

Link naar reactie

Yes met een dropstuurke, pedalen eraf, 72kitje, Leo met uitgeslepen drukvat,... Scheuren aan 90 per uur en 16 jaar levenservaring :) :)

Link naar reactie

Roflof, Geertvespa. Gelukkig toen héél snel het licht gezien en meteen daarna een rode volledig gedemonteerde Vespa 50S (V5SA1T) gekocht, weekje aan gewerkt om m'n weer in elkaar te sleutelen, en er vervolgens 10 jaar mee rond getuft. Fotootje uit de oude door; Vespatreffen Zandhovern 1992 geloof ik (als m'n geheugen me niet in de steek laat).

Uw dienaar op de rode smallframe, 23 jaar jonger en even kilos lichter :) :)

 

IMG_0001copy_zps8bbab98f.jpg~original

Link naar reactie

Ohja, de man met groene mod-parka was toen voorzitter van VC Primavera (denk ik me te herinneren). Nog steeds dezelfde club?

VC The Ducks bestaat volgens mij niet meer.

 

Soit... de goeie ouwen tijd :)

 

Vespatreffens waren toen héél anders dan nu. Véééééél jonger en ruiger publiek :)

 

 

IMG_0002copy_zps0b96e744.jpg~original

IMG_0003copy_zps6d9e4530.jpg~original

IMG_0004copy_zpsbda62e39.jpg~original

Link naar reactie

Er bestaan nog zeker treffens met een iets "ruiger" publiek. Dirty weekender bijvoorbeeld

Ik vindt dit eigenlijk wel " frappant",,,dat er over " ruiger publiek" wordt gesproken,,,eerder normaal als je er vroeg genoeg bent ingesprongen,,,,,iets wat jij zeker met het nodige beeldmateriaal kan staven...trouwens kheb U dit jaar niet gezien op dirty weekender ;)))

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...