Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rijd een wesp van de weg - Locale tic?


JurVek

Aanbevolen berichten

Met den duc gaan ze van zelf opzij . Draai eens aan de gas en ze horen het onmiddellijk . ( zonder depers) . In fille ook ik zie de auto's mooi opzijgaan. Dus veiligheid is u laten horen. Met de Vespa gaat dit niet :( .

Link naar reactie

Inderdaad , ik hou mij ook aan de verkeersregels en tel bij de vespa ook +10 bij op de snelheidsmeter , en toch scheren ze rakelings lans u . Ben ik onderweg met mijn BMW GSA die nogal breed en stoer oogt , dan heb ik daar geen of toch veel minder last van , en dan hou ik mij ook aan de verkeersregels.

Link naar reactie
Het is ook altijd heerlijk als ze je volledig gefrustreerd voorbijsteken, en jij naderhand aan de verkeerslichten of verkeersopstopping diegenen die jou (met de agressie op het gezicht afleesbaar) voorbij reden. Met een grote smile op je dooie gemakje terug voorbij kunt rijden, vaak nog met een wuivende hand en een vriendelijke groet.

heerlijk is dat

Ps.

en die toch opzij gaan (ja ze bestaan) hebben waarschijnlijk zelf nen Vespa ...

Link naar reactie

Nog nooit last gehad van zotte automobilisten, ik denk dat die eerder last hebben van mij. Ik rijd zelf dan ook als een gek op mijn scooter dus ze zullen wel 2x nadenken voordat ze mij voorbij steken... En als ze toch moeilijk doen een middelvingertje in de lucht en/of met de carbon aan de knokkels van mijn handschoenen eens goed op hun dak/deur of raam kloppen helpt ook altijd om ze op andere gedachten te brengen. ;-)

Link naar reactie

ik kan er boeken van volschrijven van die idioten, er hebben er mij ook al letterlijk van de weg afgereden omdat ze zich 'dat scooteke' hadden mis ingeschat.

elk ongeval(leke) ik heb gehad met mijn scooters afgelopen 14j was ik 100% in recht dus dat verteld veel over de mensen rondom u in die metalen kooien op 4 wielen.

ik heb er wél van geleerd sneller in te zien wie een idioot is of wie u niet gezien heeft of u niet wil zien en daar hou ik gewoon veel afstand van of in sommige uiterste gevallen stop ik efkes langs de kant, wacht 2 minuutjes en rij dan door gewoon om die personen te vermijden want daar komen alleen maar brokken van.

Link naar reactie

Ik steek meestal ironisch/ sarcastisch mijn duim omhoog: "goed bezig!?"

Wetende dat ze 100 m verder weer zo idioot verder doen, verspil ik er liever niet te veel energie aan.

Ook weet ik de claxon op mijn vespa staan. Liever een keertje te veel dan te weinig gebruikt.

En ik ben soms zelf ook eens fout bezig, dan kan een vriendelijk handje er ook wel vanaf bij wijze van 'sorry'

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...