Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Iemand Ervaring Met De Garmin Zumo 350 ?


Kristof@Ostend

Aanbevolen berichten

Ik heb hier al een deftige review bekeken

 

 

maar hoor toch graag ook wat reacties van mensen die er zelf ééntje hebben.
Hij is een stukje goedkoper dan de 660 en heeft er maar enkele kleine nadeeltjes tegenover staan ( geen mp3 , batterij niet vervangbaar ... .). Blijkbaar zou hij beter af te lezen zijn bij als er zonlicht op valt.
grtz, K.

Link naar reactie

En Rolf, verklaar u nader waarom een 660 teveel van het goede is op een vespa??? Ik begrijp uw redenering eigenlijk niet.

Kristof, als je je gps veel gebruikt is een mp3 zeker geen overbodige luxe. Zeker als je lange ritten gaat doen. De 660 heeft veel mogelijkheden. Voor die 50€ extra zou ik voor de 660 gaan. Groot en duidelijk zichtbaar scherm. Heb er enkel maar positieve ervaringen mee.

Voor goede prijzen, zie onderstaande link. Zeer goede service.

http://www.sakal.be/Navigatie%20Garmin~Moto%20navigatie~ZUMO%20660~907.asp

Link naar reactie

Persoonlijke mening diverso ... vrije mening ...

220 is zeer compact en gemakkelijk te bedienen, enkel wat trager bij herberekenen, maar dat stoort me niet echt, voor de rest ongelofelijk goed en nauwkeurig.

BT werkt zeer goed met m'n comm.-setje en voor muziek heb ik m'n iphone die via BT naar m'n comm.-setje stuurt.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Heb ook lang getwijfeld. Uiteindelijk voor de 660 gegaan omdat die in promo stond ( showroommodel voor 250 euro)

Nadeel van de 660 is dat die batterij minder lang meegaat en dus eigenlijk aan de stroom moet hangen, terwijl de 350 een langere autonomie heeft.

Voordeel van de 660 is de extra features en snellere werking...

Link naar reactie

350 ziet er wel een goei toestelleke uit ... beetje leren uit foutjes op andere toestellen ... paar functies achterhouden voor op een volgend toestel ... schoon marketing ;)

Zal wel gene slechte koop zijn.

Ge moet gewoon zien naar de prijs en voor wat ge het gaat gebruiken.

En vermits dat voor iedereen anders is, kunt ge best een vergelijking maken van 3 of meer toestellen.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...