Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Custom56 stelt zich voor...


Custom56

Aanbevolen berichten

Dag Vespisten, of hoe zeg je het in het correct Nederlands?

Ik ben Jan, 30j op de kop, rasechte Limburger en getrouwd met een fiere Gentse schone!

Sinds 3 jaar wonen we ook in Gent. Prachtige stad, ik ben er helemaal verliefd op geworden.

Twee jaar geleden hebben we een prachtige reis naar Italië gemaakt (mijn vrouw was er al 15 keer geweest, ik toen nog nooit), waarvan we de eerste week integraal op de Vespa vertoefd hebben in het Toscaanse heuvelland.

Needless to say: We zijn beide gebeten door de Vespa-bug...

Al van de eerste dag dat we terug in België waren spraken we van de aankoop van een Vespa. "Liefst een oude, want die zijn zo schattig!" hoor ik haar nog zeggen...

Met periodes zijn we links en rechts eens gaan kijken naar wat modelletjes. Oud of nieuw? 125cc, 150cc, 200cc, 250cc, 300cc? (ik heb mijn motorrijbewijs). Handgeschakeld of automaat?

Altijd weer kwam er iets tussen. Toch maar een reisje boeken, waterlek in de badkamer, lek in het dak, ... Enfin de Vespa werd telkens weer uitgesteld.

Tot vorige week. Zoals je in deze post ( http://www.vespaforum.be/nl/node/23095 ) kan lezen hebben we de ideale compromis gevonden. Nieuw maar toch nostalgie. Tweedehands maar zo goed als rechtstreeks uit de showroom... Superkoop!

Naast de nieuwe Vespa rijd ik al een tijdje met de motor en sinds begin dit jaar ook eindelijk de investering gedaan in mijn "kleine jongens droommachien", een Harley.

Bijgevoegd een foto van mijn twee schoonheden !

Voor de rest speel ik gitaar en collectioneer en rook ik van tijd tot tijd een goeie Cubaanse sigaar.

Ik heb me gisteren ingeschreven in de Vespaclub Gent dus ik hoop jullie allemaal eens tegen het lijf te lopen op één of ander treffen.

Jan

post-9194-13769189973994.jpg

Link naar reactie

...wie we daar hebben , nog steeds tevreden van je PX ? Welkom op het gevarieerde Vespaforum !! Zie ik daar nu geen Seventy-Two ( genoemd naar highway 72 ) staan ?? Mooi ; maar ik persoonlijk geef de voorkeur aan de Softailmodellen . Heb zelf lang in de Harley-scene gezeten met een Fatboy . Mijn vrouw en ik zijn grote USA fans : al veel naar Amerika gereisd ,waarvan 2x Route 66 gereden met een Roadking en Heritage Softail ... ik kan nog uren hierover doorgaan maar ...dit is een Vespaforum . Ben 45+ en rij nu al 3 jaar met een Vespa 300 GTS om te genieten ... Rook jij Cohiba's ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...