Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dampvorming in kilometerteller


Dekster

Aanbevolen berichten

Doet niks verkeerds ... 't is nu eenmaal zo ... 't blijft ne Vespa he ;) zonder mankementjes is't genen echte :P

Wat is dat nu voor een k...opmerking? Als je een nieuw voertuig koopt moet hij in orde zijn. Ik zou u eens willen zien als je motorpech hebt. Ga je dan ook zeggen " Tja het is een vespa hé, het sleutelen hoort erbij" Vergeet niet als je GTS niet start dat je een gsm bij de hand moet hebben om de takeldienst te bellen.

Link naar reactie
Wat is dat nu voor een k...opmerking? Als je een nieuw voertuig koopt moet hij in orde zijn. Ik zou u eens willen zien als je motorpech hebt. Ga je dan ook zeggen " Tja het is een vespa hé, het sleutelen hoort erbij" Vergeet niet als je GTS niet start dat je een gsm bij de hand moet hebben om de takeldienst te bellen.

Nieuw moet idd in orde zijn ... heb bij m'n 2 GTSen dat "probleem" ... duurt ne minuut en het is weg ... is niks kapot gegaan ... zulke kleinigheden storen u of storen u niet ... mij stoort het niet ... en zal idd nen takeldienst bellen als het moet ... dan zal ik wel eens van me laten horen ... maar niet voor wat damp ... :)

Link naar reactie

Heb ook het probleem van condensatie aan de onderste en linkse zijde van de kilometerteller.

Mijn kilometerbescherming is wel open geweest, om de achtergrond in het zwart te spuiten, dus kan ik moeilijk naar garantie verlangen..

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...