Ga naar inhoud
Vespaforum.be

08-10 /03/2013 antwerp customshow weekender nr14 !


king of the hill

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

net als alle andere jaren bij deze een oproep aan alle forum gebruikers :

heb je een mooi gerestaureerde , een custom of race scooter die je wil showen neem dan tijdig contact met mij op aub . ook clubstanden zijn mogelijk dus aarzel niet zodat je zeker voldoende plaats hebt voor jullie stand !

onderdelen of scooters verkopen kan natuurlijk ook , zelfde verhaal neem tijdig contact op zodat je zeker nog plaats hebt . tim@lambretta-club-belgium.be

Link naar reactie

Overingens net het Hotel gebeld om te reserveren, ik vroeg nog naar de Scooter Discount, daar wisten ze niks van?!? mischien een tip om daar achteraan te gaan... ( niet dat het een heel duur hotel is)

Link naar reactie
ik denk dat niemand het erg zou vinden moet je daar op de custom show ook 3 dagen zou sleutelen, zou ook al een attractie zijn niet :)

zoals in de eerste post vermeld: de custom show is maar 1 dag, enkel zondag

Link naar reactie
  • 2 weken later...

of zoals al eerder gepost : net als alle andere jaren bij deze een oproep aan alle forum gebruikers :

heb je een mooi gerestaureerde , een custom of race scooter die je wil showen neem dan tijdig contact met mij op aub .

ook clubstanden zijn mogelijk dus aarzel niet zodat je zeker voldoende plaats hebt voor jullie stand !

onderdelen of scooters verkopen kan natuurlijk ook , zelfde verhaal neem tijdig contact op zodat je zeker nog plaats hebt .

tim@lambretta-club-belgium.be

voila bij deze nogmaals mijn oproep en contactadres :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo,weet er iemand welke onderdelenshops er aanwezig zullen zijn?

Greetz...

Dit komt van FB:lambrettafinder - B

scooter passion - B

vespa classic parts - B

vespaschuur - B

... vespaclassicparts.nl - NL

LTH - GER

SCK - GER

lambretta-art - UK

scootertrumpets - UK

Link naar reactie

Passeren er mensen langs Kruibeke /burcht voor zaterdag mee te rijden naar Antwerpen?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...