Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vroegtijdige defecten


Gadgethaas

Aanbevolen berichten

Beste Vespafreaks,

Sinds vorige maand (sept 2012) hoorde ik een rinkelend geluid in de draaiende motorblok van mijn NEW Vespa px125.

even binnenspringen bij de hersteller is Eeklo.

Daar luidt de analyse :' de klinknagels uit de grondplan van de ontsteking zitten los'.

Hierdoor begonnen ze te slijten en konden ze niet hersteld worden.

85€ (stukken)+115€ (werkuren) !

Hallo !

Mijn Vespa is twee jaar en drie maanden oud en heeft nog maar 4000 km op de teller.

Hoe kan ik Piaggio hiervoor aanschrijven ?

Andere ervaringen ?

Mvg

Erik Vercammen

Sleidinge

Link naar reactie

kwil nu niet lastig doen ofso, maar bij mijn weten zitten er geen klinknagels in ontstekingen.. zelfs niet in de nieuwe px ontstekingen met de vele kleine spoelen..

Link naar reactie

'kBen er nu al een tijdje uit met aan classics te werken...maar als ik mij niet vergis zitten er klinknagels op de binnenbus van het vliegwiel en dat heeft " van horen zeggen" ook iets te maken met de ontsteking ;))),, maar soit kzal het wel eens lezen wat het verband is tussen klinknagels en ontsteking.

CHEERS

Link naar reactie

ik kwam het volgend tegen op de site van scoot motor, volgens mij maakten ze dus in 2011 ook nog nieuwe px'n

Nieuw 2011: Vespa PX 125

Tuesday Feb 15, 2011

De laatste Euronorm 2 liepen van de band in 2007! Nu opnieuw verkrijgbaar, met enekele detailwijzijgingskes en Euronrm 3 maar zeker met de 4 handversnellingen aan het stuur en de 125 of 150cc tweetakmotor.

Voor de liefhebbers, ze zijn jullie niet vergeten in Pontedera.

Link naar reactie
ik kwam het volgend tegen op de site van scoot motor, volgens mij maakten ze dus in 2011 ook nog nieuwe px'n

Nieuw 2011: Vespa PX 125

Tuesday Feb 15, 2011

De laatste Euronorm 2 liepen van de band in 2007! Nu opnieuw verkrijgbaar, met enekele detailwijzijgingskes en Euronrm 3 maar zeker met de 4 handversnellingen aan het stuur en de 125 of 150cc tweetakmotor.

Voor de liefhebbers, ze zijn jullie niet vergeten in Pontedera.

Ja, inderdaad, das 't geen dat we allemaal weten en daarom Julo en ikzelf ons vragen stellen over die 2010 ;-).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...