Gadgethaas Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Beste Vespafreaks, Sinds vorige maand (sept 2012) hoorde ik een rinkelend geluid in de draaiende motorblok van mijn NEW Vespa px125. even binnenspringen bij de hersteller is Eeklo. Daar luidt de analyse :' de klinknagels uit de grondplan van de ontsteking zitten los'. Hierdoor begonnen ze te slijten en konden ze niet hersteld worden. 85€ (stukken)+115€ (werkuren) ! Hallo ! Mijn Vespa is twee jaar en drie maanden oud en heeft nog maar 4000 km op de teller. Hoe kan ik Piaggio hiervoor aanschrijven ? Andere ervaringen ? Mvg Erik Vercammen Sleidinge Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 ge kunt proberen, maar 't is en blijft italiaanse kwaliteit... hadde ne sym gekocht, veel minder vodden gehad Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Buiten garantie ... kunt ge niet veel aan doen! Groeten, Rolf Link naar reactie
nero Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Dat is idd heel snel... Je kan proberen met Piaggio aan te schrijven, maar vrees er een beetje voor. De kosten vallen eigenlijk nog goed mee als het uwe "pignon elastique" is dat het begeven heeft. Groetjes, nero. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 AMai ja, jammer ivm uw garantie. Al wist ik niet dat ze die nieuwe PX al leverden in mei 2010. Wat gaat de tijd toch snel! Link naar reactie
Viet Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Als uwe dealer ene kerel met ballen is in de plaats van ene gladjakkende verkoper in maatpak, komt hij u tegemoet. Link naar reactie
cee Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 kwil nu niet lastig doen ofso, maar bij mijn weten zitten er geen klinknagels in ontstekingen.. zelfs niet in de nieuwe px ontstekingen met de vele kleine spoelen.. Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 'kBen er nu al een tijdje uit met aan classics te werken...maar als ik mij niet vergis zitten er klinknagels op de binnenbus van het vliegwiel en dat heeft " van horen zeggen" ook iets te maken met de ontsteking )),, maar soit kzal het wel eens lezen wat het verband is tussen klinknagels en ontsteking. CHEERS Link naar reactie
Julo Geplaatst: 11 oktober 2012 Delen Geplaatst: 11 oktober 2012 Kwil ook niet lastig doen ... maar volgens mij werden er in 2010 geen px'en geproduceerd... Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 12 oktober 2012 Delen Geplaatst: 12 oktober 2012 Kwil ook niet lastig doen ... maar volgens mij werden er in 2010 geen px'en geproduceerd... oude stock? Link naar reactie
drejek Geplaatst: 13 oktober 2012 Delen Geplaatst: 13 oktober 2012 ik kwam het volgend tegen op de site van scoot motor, volgens mij maakten ze dus in 2011 ook nog nieuwe px'n Nieuw 2011: Vespa PX 125 Tuesday Feb 15, 2011 De laatste Euronorm 2 liepen van de band in 2007! Nu opnieuw verkrijgbaar, met enekele detailwijzijgingskes en Euronrm 3 maar zeker met de 4 handversnellingen aan het stuur en de 125 of 150cc tweetakmotor. Voor de liefhebbers, ze zijn jullie niet vergeten in Pontedera. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 15 oktober 2012 Delen Geplaatst: 15 oktober 2012 ik kwam het volgend tegen op de site van scoot motor, volgens mij maakten ze dus in 2011 ook nog nieuwe px'nNieuw 2011: Vespa PX 125 Tuesday Feb 15, 2011 De laatste Euronorm 2 liepen van de band in 2007! Nu opnieuw verkrijgbaar, met enekele detailwijzijgingskes en Euronrm 3 maar zeker met de 4 handversnellingen aan het stuur en de 125 of 150cc tweetakmotor. Voor de liefhebbers, ze zijn jullie niet vergeten in Pontedera. Ja, inderdaad, das 't geen dat we allemaal weten en daarom Julo en ikzelf ons vragen stellen over die 2010 ;-). Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.