Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zou het dan toch...


La dolce vita

Aanbevolen berichten

voor Zover mijn Italiaans reikt gaat het hier om automaat zowel 125 als 200 met als doel terug op de Amerikaanse markt te komen.

Maar als ge echt een 4t 125 wil LML blokje ;)

Link naar reactie

Klopt Sindo, het gaat om een automaat, 4-takt met een PX-uiterlijk. Voor de echte "puristen", schrijft men, blijft de handgeschakelde 4-versnellingen PX bestaan. Men wil zich blijkbaar ook op een jongere markt gaan richten. Ik blijf erbij: koop dan een GTS, en laat de PX gewoon de PX blijven. Op een pizza kieper je toch ook geen spaghetti? Enfin, ik toch niet.

Link naar reactie
Geweldig. Als ze er dan nog een pktje of 12 kunnen uitpersen, maar dat zal wel niet, zou je alles in een hebben!

Dat zou wel kunnen maar ik denk dat die prestaties dan niet beter gaan zijn dan de 2-takt nu. Verder gaat die dan klinken als een gts, brrrrr...

Link naar reactie

@vespadiverso: Klopt inderdaad, dat heb ik met mijn eigen ogen gezien in augustus. Man man, ne kleine die ne pizzabodem bestreken met Nutella zat te zwelgen. Bah. Om nog maar te zwijgen van pizza met Würstel en/of pizza Hawai. :-)) Enfin, we zijn off topic geloof ik.

Link naar reactie

kunnen ze niet ineens die viertakt overslaan en elektrisch gaan, en in iets dat wat boeiender is om naar te zien dan een PX?

en dat artikel is van in mei, maar wordt nu plots overal doorgepost? vreemd zenne

jaja 't is maandag grrmbl

Link naar reactie

Dat gaat er meer en meer uitzien en klinken als een Neco. Een PX moet 2-takt en vooral handgeschakeld blijven en als dat niet kan dan is 't voor mij gedaan PX. (mijn mening) Ik begrijp dat LML nog wat probeert omdat ze de adem van Vespa terug ruiken maar qua design zijn ze nog nooit echt uit hun pijp gekomen. Ik hoop echt dat Vespa dat niet gaat doen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...