Ga naar inhoud
Vespaforum.be

stilvallen gts 250 van 2006


erikm

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Das dan wel straf,met nen warme motor en afgebroken injector stekker , blijft hij draaien?anyway als ik uw beschrijving kan volgen,denk ik dat dat nen nieuwe injector zal worden en ik heb geen flauw idee wat da kan kosten,kben wel benieuwd!

CHEERS

Link naar reactie

gij zegt ook of althans ge geeft toe aan de 'ralanti schroef' gedraait te hebben... een injectie heeft géén 'ralanti schroef'...

die heeft daar wél érgens een klein schroefke zitten maar daar moet ge dus ECHT vanaf blijven of ge hebt brokken...

Link naar reactie

Idd van die schroef moet ge met uw " f#kken" afblijven die is ZEER precies afgesteld door de fabriek...bekijk het als een soort van nulpunt voor uwe ecu en ik weet de waarde nu niet juist meer uit het hoofd , maar het is iets in den trend van 2,73 graden,,anyway alg dat terug juist wilt krijgen zult ge de nodige soft en hardware moeten aanschaffen en als ge dat dan terug juist krijgt zijt ge nen SUPER OMEGA KRAK,,,,,,,of gewoon just lucky ;))))

CHEERS

Link naar reactie

Amai, met een 2-takt kun je nog al doende leren, met figuurlijk vallen en opstaan. Als je met een plastieken dingen doet zonder je weet waar je mee bezig bent, kun je precies grote brokken maken en kost het je wellicht veel geld.

Hopelijk komt alles goed zonder al te veel ingrepen. Succes!

Link naar reactie

ik heb de mijne nog niet zo goed bekeken maar ik weet dat er die vijs is waar ge vanaf moet blijven en zover ik weet is er geen echte rolanti vijs of misschien een aanslag die hetzelfde nut kan hebben als een rolanti vijs maar 'normaal' regelt de ECU de rolanti dmv de stappen motor die dus verbonden is met die vijs waar ge vanaf moet blijven.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Het hoeft toch niet voor naar een dealer te gaan om ralanti bij te draaien . Ik ken het model niet maar denk toch dat je eraan kan zonder iets hoeven los te maken .Eerst goed warm rijden en dan pas wat bij draaien tot het wiel niet mee draait ,moet je zelf zien hoe het klinkt bij ralanti.

Mvg Gio

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...