Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


De Wesp

Aanbevolen berichten

Vandaag een hele dag op de baan geweest met een bende machtsgeile clubleden. En jawel, twas bbq vanmiddag. Maar de traiteur heeft dat super gedaan!!! Ciao

Veel plezier op je px'ke!!

Link naar reactie

koopt is allagouw terug ne mountainbike,.. Dan kunde opt mtb forum wa gaan spekke want amai men hondje zenne...

Link naar reactie

Feit is wel dat GIJ (idiote) opmerkingen blijft maken en mensen tegen de schenen blijft schoppen.

Met uw laatste opmerking wil je ook nog eens bewijzen wat iedereen doorhad : niveau van een (slecht opgevoed) kind.

Als ge iets wilt bijleren kunt ge best beginnen bij de basis : kleuterschool. Als ge daar tenminste welkom zult zijn, hetgeen ik durf betwijfelen.

Op dit moment zijn mensen wereldwijd in het nieuws met een vergelijkbare instelling als de uwe, join them ;-)

Link naar reactie

Toch nog kortzichtiger dan ik dacht...zoveel commentaar op alles en iedereen om vervolgens met zo'n belachelijke opmerking te komen aanzetten?! Misschien eerst nog es aan mama's borst gaan hangen, wespje!

Uwe nick als 'DE wesp', jongen toch...laat het uit!

Waar staat da bier?

Link naar reactie

Beste De Wesp, met mijn politieke voorkeur hebt U geen zaken.

Als agressief worden voor de 'linkse progresieve' types is, vergist ge u : ik ben heeelemaal nie agresief...

Ik vind gewoon dat uw argumenten om mensen in hokjes te duwen redelijk dom/naief is. Het feit dat ge zo bezig blijft zegt genoeg.

Dit waren mijn laatste woorden in deze topic, heb er al meer neergeschreven dan dat je waard bent. Tegen dat je voldoende volwaardige argumenten hebt gevonden om uw gelijk te halen is dit topic (en jij erbij) allang vergeten.

Link naar reactie

Beste hatefreak, deze avond kan jeje hartje nog eens ophalen jongen; dan begint de 'slimste mens' terug, De hoogmis voor de vlaamse linkse progresievelingen (inclusief betweterig vingertje) die van zichzelf niet beseffen dat ze gehersenspoeld zijn. Have fun...

Altijd lachen met dat volkje, ze wanen zichzelf intelligenter dan ze eigenlijk zijn...

Link naar reactie

Even alles vergeten en gewoon dit topic rechtrekken? Begint wat uit de hand te lopen met verwijten aan anderen ... soms eens tot 10 tellen helpt echt.

Dus, @DeWesp, welkom op dit forum en hopelijk leer je hier snel veel dingen bij.

C

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...