Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


De Wesp

Aanbevolen berichten

Hier weer fel doen

en bij de eerste rondrit dat ze elkaar tegen komen zitten ze samen een pint te drinken aan tafel.

Op een forum kunt ge de emoties nie van ne mens zijn gezicht lezen.

Sommige dingen zullen wel anders bedoelt zijn dan ze overkomen.

Geniet toch gewoon van uwe Vespa (en het laatste mooie weer)

Link naar reactie

De wesp heeft zijn naamkaart goed bevestigd wat voor een eikel het is. Heb deze topic niet meer meer gevolgd van het begin tot vandaag . Moet toch zeggen dat je nog koppiger zijt dan ezel . zoals makke zegt, ge komt toch echt niet ver.Als ik u was zou ik helemaal opnieuw beginnen met een andere naam en normaal doen . En nu heb je niets aan als je nog een nieuwe topic opent,zeker als je nog wilt bij leren van je px.

Grt Gio

Link naar reactie
De verwijten komen niet alleen van mij hé, dit topic klopt al niet want de eerste posts van 'cult' zijn verwijdert! DAAr ligt de oorzaak.

Godverdoemme..dan heb ik het nog gedaan ook :)))

Link naar reactie
Feit is wel dat GIJ (idiote) opmerkingen blijft maken en mensen tegen de schenen blijft schoppen.

Met uw laatste opmerking wil je ook nog eens bewijzen wat iedereen doorhad : niveau van een (slecht opgevoed) kind.

Als ge iets wilt bijleren kunt ge best beginnen bij de basis : kleuterschool. Als ge daar tenminste welkom zult zijn, hetgeen ik durf betwijfelen.

Op dit moment zijn mensen wereldwijd in het nieuws met een vergelijkbare instelling als de uwe, join them ;-)

Mooie samenvatting Hatefreak! +1

De Wesp, als je hier iets wil bijleren, gedraag u dan aub wat verdraagzamer... Of ga met u mtb in t bos rijden

Link naar reactie

@Giovespa :-)

@De Wesp : http://www.levenskwaliteit.nl/script/12/body_12.html

Ik wil maar helpen hé, allez, succes ermee!

Tussen haakjes : niet te snel naar een nickname kijken en vooroordelen hebben helpt al een héél eind...

Wat ge kreeg, hebt ge zelf gezocht. Volgens mij moet je dan achteraf niet komen klagen/janken.

(Ladyboys, why oh why?)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...