Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Even voorstellen


De Wesp

Aanbevolen berichten

Wat iedereen ook zegd over ijzer of plastieken,1 ding hebben ze wel gemeen.Het zijn scooters die zich gemakkelijk laten rijden en sturen.Heb er al met veel gereden van vrienden en de Vespa steekt er met kop en schouders boven uit.Zal er wel alles mee te maken hebben zeker dat de wesp getekend is voor vrouwen en pastoors ( ivb met het opstappen met lange rok)

Link naar reactie

seg bazeke, wat maakt da nu in godsnaam uit hoeveel km's ge rijdt???

ge rijdt 2 dagen met ne scooter en ge zit hier al hoog van den toren te blazen tegen jan en alleman. als het bij u om km's draait, gaat dan nen nieuwen Harley kopen en gaat bij de HOG, die vinden zo'n dingen belangrijk. ik begrijp uw tevens reactie niet tov vrouwen, automatics,...

Link naar reactie
seg bazeke, wat maakt da nu in godsnaam uit hoeveel km's ge rijdt???

ge rijdt 2 dagen met ne scooter en ge zit hier al hoog van den toren te blazen tegen jan en alleman. als het bij u om km's draait, gaat dan nen nieuwen Harley kopen en gaat bij de HOG, die vinden zo'n dingen belangrijk. ik begrijp uw tevens reactie niet tov vrouwen, automatics,...[/quote

+10 fajes

Link naar reactie
Ik heb geen ambitie om 'vespist' te zijn of te worden. Heb gewoon een vespa gekocht en zal me zeker niet aansluiten bij één of ander clubke waar ge toch enkel goed bent om te helpen bij den barbeque. Clubjes zijn meestal een bende aanstellers.

Schitterend! :-)))

ik ben momenteel lid van 2 clubkes : aanstellen heb ik mij nog niet gedaan, veel aanstellers ben ik ook nog niet tegen gekomen. Bij de BBQ heb ik ook nog niet moeten helpen.

Ge zijt geen Vespist en ge gaat u niet aansluiten bij een clubke maar wel op een VESPA forum. Is voor mij hetzelfde

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...