Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS i.e. 125 Remus : blauwe rook


herbal

Aanbevolen berichten

Vrienden, als mijn madam hare GTS i.e. 125 start, en hij heeft een tijdje stilgestaan, lees koudstart, dan produceert de wesp een aanzienlijke pluim blauwe rook. Is dat een bekend fenomeen? Pas nieuw heeft 20 km op teller. Iemand een idee?

Link naar reactie

Het vreemde is dat het alleen maar bij een koudstart is. Als je een tijd hebt gereden is alles normaal.

Weer een hoop gedoe... Inderdaad nog in garantie. Dealer is verwittigd via mail. Ik hoor het wel. Indien geen reactie dan bel ik later deze week.

Link naar reactie

Is het dan niet normaal. Hij (of ze) is nog in rodage. Alles moet nog een beetje op elkaar ingesleten raken en dan kan het dat hij bij koude motor een beetje olie verbruikt. controleer wel regelmatig je oliepeil en wacht op het antwoord van je dealer. geen risico's nemen bij twijfel.

Link naar reactie
Het vreemde is dat het alleen maar bij een koudstart is. Als je een tijd hebt gereden is alles normaal.

Weer een hoop gedoe... Inderdaad nog in garantie. Dealer is verwittigd via mail. Ik hoor het wel. Indien geen reactie dan bel ik later deze week.

garantie met een niet originele uitlaat?

Link naar reactie

Er is me bij aankoop op het hart gedrukt dat ik met Remus uitlaat ook 2 jaar garantie zou hebben. Dat is dus niet het probleem. Deze namiddag tijdens rit van 50 km heb ik geen blauwe damp meer gezien. Ook niet bij koudstart. Zeer vreemd dus. Misschien dat het toch maar iets tijdelijks is. Ik heb het in ieder geval ook op video, dus ze zullen me bij Piaggio niet afschepen... :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...