Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 150 °1962 - hoe krijg ik haar weer in topvorm?


Jan T

Aanbevolen berichten

Louter uit compassie met die man zou ik de scoot al is uit mekaar gooien om die is grondig te controleren,en pas dan dan kan je hem een deftig advies geven.

Dat er kosten aan zijn,daar kan je niet buiten,dat weet iedereen.

Verkoop die handel en zadel er iemand anders mee op is GEEN manier van doen vind ik,dat maakt u geen haar beter dan die mensen die deze scooters importeren en verkopen voor 'echte vespa's '.

Link naar reactie

Misschien Jean,maar op zo'n manier gaan we'm niet beter maken.

Gij hebt mij jaren terug op gang geholpen bij het knutselen,dus gaan we in die lijn verder he ...

Dus Jan T : als ge hulp nodig hebt...

Link naar reactie

@ nero : als ge op voorhand weet dat ge voor (grote) kosten staat kunt ge u daar niet echt aan verbranden vind ik.

Jan T is nu wel genoeg verwittigd dat'm een "moeilijk" scooterke heeft gekocht ;-)

MAAR !!!! WAAR ZIT JAN T ??????????????????

Link naar reactie

En toch lijkt me het wel een "leuk" gezicht als zo'n curry met een aantal "italiaanse" vespa's op pad is ... ..en daar staan er 2 met panne ...en de curry blijft rijden... .(;-) .

De vraag is meer ... : Zijn er betrouwbare curry's op de weg , heeft iemand dat al eens bewezen ?

Link naar reactie

Ik rijd nog altijd met de mijne rond :-) Alles nog steeds in orde, zit wel nen Rally 200 blok onder. Niet omwille van problemen met het oorspronkelijk blok, enkel kwestie van de GTR te kunnen volgen :-)

Heb me wel wat laten gaan...

IMG_0564.JPG?psid=1

Link naar reactie

En daar maak je de meeste Km op!?,lachen zeg...

Groet,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...