Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toon Je Dagtripfoto....


Aanbevolen berichten

He Knife

Ze uwe BBQ maar klaar die vissen zwommen gewoon in ons zakken :):):):):):)

De classic rack is er inderdaad af... vond ik te veel samen met die plaat... ze ligt in de kast nu. Misschien na de vakantie terug monteren samen met zadel... hoewel ik vind het zoals nu is wel speciaal.

GRTS Danny

Link naar reactie

Aanrader weekendje Rotterdam,Wel een overnachting zoeken met bewaakte motorstalling!!!

8022221.jpg

Groet,AJ&Kaar

Link naar reactie

@AJ... goeie tip... moet ik ook eens doen in de toekomst

@Roflgts... ik ben hier redelijk bekent... al een paar jaar geleden voor een ander clubke daar een ritje georganiseerd. Woensdag daar een paar stukjes van gereden maar de mooiste stukken hebben we nog niet gezien.

604980199_o8MBD-L.jpg

Als je graag wat foto's ziet van de voorbereiding van 2009 kan je dat hier zien

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/BMW-CLUB-VLAANDEREN-2009/VOORBEREIDING-RUSORS-RIT-09/6915908_X6S5DH#!i=442560010&k=52of9

Van die rit met dat clubke de dag zelf...

http://lucboxer.smugmug.com/Motorcycles/2009/BMW-MC-VL-Rusors-ritRide-to/9033809_5g8zNL#!i=604980199&k=o8MBD

http://pvde.smugmug.com/Motorcycles/BMW-MC-VL-Forum-Ritten/Rusors-rit-Ride-to-the-beach/9049159_8rkZ8k#!i=602309601&k=btreT

Link naar reactie

Hoi,

Die rit is een 200km lang en vertrekt van uit Putte Kapellen aan Moretusbos. Er zijn geen overzetten bij maar overal over bruggen. Het is wel al een tripje van 2009. Ik heb die route nog steeds op Garmin maar of dat dat nu nog klopt met de werkelijkheid kan ik niet zeggen. Maar ik denk met een beetje inproviseren onderweg dat dat wel moet lukken. Ben anders ook wel bereid om een keertje een paar op sleeptouw te nemen. Let wel als een dagje opuit en geen echte ride out

Maw ieder op zijn eigen risico :):):):):)

GRTS Danny

Link naar reactie

In Basecamp van Garmin kunt ge de route normaal gezien wel aanpassen denk ik.

Is alles verhard? Want op die foto's zie ik daar serieus ondergelopen wegskes :P

Lijkt me een zalige route, veel langs en over water ... super.

Laat maar weten of ge de route wil sturen :)

Als ik mee rij dan zal het pas vanaf de laatste week van april zijn ... omdak normaal dan m'n Wespke heb ...

Starten in Putte ... 20 minuutjes van bij mij thuis ... dan zennek al opgewarmd :)

Link naar reactie

Hoi,

Stuur mij een pmke met uw e mail adres en dan krijgt ge die route opgestuurd en kan je ermee doen wat je wil.Nogmaals het is alwel een file van 2009 en dat kan wel eens verschillen met de werkelijkheid nu. Normaal is alles verharde weg maar dat één stukje was door wegenwerken wat ondergelopen de dag van de rit zelf. Als ge samen een keertje wilt bollen zal te vroegste voor Mei zijn want maandag gaan we met vier wespen richting Toscane bollen.

GRTS Danny

Link naar reactie

Da tripke heb ik ook al eens gedaan ... .maar ben toen echt doorgereden tot neeltje jan en dan langs daar overgestoken... ..en de zeeland brug 2 x efkes heen en terug ( om ze toch maar te hebben gedaan ) en da me men pxke.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...