Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta Ser3 digital speedo by SIP!!


fajes

Aanbevolen berichten

hij is gearriveerd!

de Lambretta digital speedo zoals die er al was voor PX (oud model) en rally e.d. is er nu dus ook voor Series 3 Lambretta's.

foto's en info volgen!

Stay tuned boys and girls!!!

Link naar reactie

wel die shellshapes daar zit ik al nen tijd achter te zagen. de verwachte datum zou idd mei zijn. we zullen zien!

nu even wachten op die testers!! ;-)

Link naar reactie

ik heb dieje shellshape speedo van Sip al gezien, en om eerlijk te zijn, da trekt op niks!

Link naar reactie

de shellshape die jullie bedoelen is de versie voor rally en primavera en...

als er iets mis mee is moet je bij de fabrikant, in dit geval SIP, gaan klagen. ik weet dat de versie voor PX zeer ok is, heb die rally versie zelf getest in Landsberg en moet zeggen dat daar niets mis mee was/is.

nu staat er hier voor de eerste(?) keer dat die dingen op niks zouden trekken? is daar dan ooit melding van gemaakt bij SIP?

Link naar reactie

Fajes, ik heb het wel degelijk over de shellshape speedo voor vbb,... heb hier een prototype gezien en da spel zag er echt goeiekoop uit...

Link naar reactie

wel die van de PX, degene die in de verkoop is gegaan is volgens mij een goed product. wat testmodellen doen mag je hier niet eigenlijk niet neerschrijven...

Link naar reactie

Ik heb zojuist nog telefoon gekregen van SIP: ze zijn mn speedo aan het inpakken, en vroegen of ik nog zaken moest hebben. Ze zouden deze dan gratis mee verzenden, omdat ik al zo lang heb moeten wachten op da prulleke :)

Mooie customerservice!! (na de sommige negatieve berichten hier)

Link naar reactie
Voila hem is binnen zie. Ziet er mooi afgewerkt uit. Vant weekend eens proberen te installeren. 1 minpuntje: handleiding is nog ifv een Vespa (voor de speedo zelf), en geen lambretta...

Zit er ook geen handleiding bij voor een SIL? ;-)

Link naar reactie
Haha :) (ma op die SIL staan toch al 12000km op een goei jaar, kunnen der nie veel zeggen he ;) )

ai, dan is het blokje bijna aan revisie toe :-(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...