Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Challenge 2012


WISKE

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Hallo, ik en mijn vriendin zijn vorig jaar naar Kroatie gereden (met nen plastieken gts 300), Mol-lovran 1300km, gepakt en gezakt. Wij zijn een maand weggeweest met onze wesp en hebben een dikke 3500 km op den teller gezet.(trip rondom Kroatie)De leukste vakantie ooit!!!! En spot goedkoop. Deze challege Dakar spreekt mij ook wel aan ... .maar pokkeduur.. vind ik. Als je avontuur wil. plan een route en vertrek. avontuur moet je onverwacht tegenkomen, en wij kunnen hier over meespreken.

Groet Marc

Link naar reactie

heela,

Dat is wel nie te vergelijken he! ben ook al in Kroatie geweest rond trekken met de quad maar dat vergelijken met de hoge atlas (hoogste bergen van noord Afrika de doorsteek van de westelijke sahara Mauritanie en Senegal, zwarte afrika en dan het bruisende leven van de stad Dakar. Ik en ons Stienne zijn reeds 2X SENEGAL door GETROKKEN 1X met moto en 1 x met quad . Duur? is relatief he! BOOT ticket met kajuit Barcelona-Sebta ,meesleuren van je bagage (vrachtwagen)waardoor het rijden in de bergen en steenpistes een stuk aangenamer zal zijn ,hotels en bivacks basis half pension ,Dokter en technieker +wisselstukken vespa die mee gaan, oversteek senegalrivier grens Mauritanie/ Senegal ,terug brengen van de vespa Dakar/Antwerpen en vliegticket Dakar/Brussel.

De doorsteek van de westelijke Sahara is 1500KM en dan is dat wel leuk dat je op een backup

kan rekenen bij problemen ( ons Stienne is gene techneut).

Peter

Link naar reactie
Hallo, ik en mijn vriendin zijn vorig jaar naar Kroatie gereden (met nen plastieken gts 300), Mol-lovran 1300km, gepakt en gezakt. Wij zijn een maand weggeweest met onze wesp en hebben een dikke 3500 km op den teller gezet.(trip rondom Kroatie)De leukste vakantie ooit!!!! En spot goedkoop. Deze challege Dakar spreekt mij ook wel aan ... .maar pokkeduur.. vind ik. Als je avontuur wil. plan een route en vertrek. avontuur moet je onverwacht tegenkomen, en wij kunnen hier over meespreken.

Groet Marc

Wij zijn zo ook eens met twee naar Kroatiรซ gereden...

http://www.vespaforum.be/nl/node/9123

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Voor diegene die nog twijfelen.

21/04 is er de eerste bijeenkomst met de ingeschreven deelnemers.

Twijfelaars en sympathisanten zeker welkom.

Waar : Eetcafe Ballentines in Ekeren

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Op zondag 8 juli 2012 zal er een duurtocht van 400 km worden gereden met vertrek en aankomst te Tessenderlo.

Samenkomst vanaf 07.30 hr en vertrek stipt om 08.00 hr.

Het is mogelijk om aan te pikken langs de route.

Bevestig uw deelname via email aan vespa.challenge@gmail.com

Meer info:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Christiene, dat jij daar aan deel neemd val ik ni van achter over he meiske. Gij zijt ook geen gewoon he. En nen zandbak das niks nieuw voor jou he. Succes en veel plezier, en de mannen ni belachelijk maken he.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Waar blijven de verhalen en foto's van degene die deze tocht gedaan hebben?

facebook staat er vol van ... Ik denk dat de meesten die meegedaan hebben hier geen frequente forumbezoekers zijn

Link naar reactie

idd, heb zeker 6 vd deelnemers gevolgd op facebook, hadden allemaal wel een andere pagina of blog met andere aandachtspunten. De Stienne, wie ik het meeste volgde heeft de laatste paar 100 km gereden met een motor waar zand in was geraakt en liters olie in zijn gegaan, maar ze heeft het gehaald...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...