Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels Px


lene

Aanbevolen berichten

Heb laatst ook een nieuwe PX gekocht en het eerste wat eraf moest waren die lelijke spiegels. Rijd nu zonder en eerlijk gezegd, ik mis ze niet. het enigste waar ze goed voor zijn is om een wasdraad tussen te spannen.

Heb efkes rond gereden met sokken erover :)

Gewoon om te zien of ik wel zonder wil rijden maar woon-werk heb ik ze er toch liever op staan, ook al lijkt ze dan op een lieveheersbeestje...

Link naar reactie

Je ziet daar wel iets mee hoor. Je moet alleen je arm wat opzij doen (lees: je arm wat meer naar opzij plooien zodat je tussen je arm en lichaam een opening krijgt en dan via de spiegel naar achter kan kijken). Klinkt ingewikkelder dan het eigenlijk is. Ik heb dat speigeltje er al een paar jaar opstaan en dus geen problemen mee eens je weet hoe je het moet gebruiken.

Ik heb je toch de link gegeven waar je die kan kopen en als je daar op klikt zie je dat het een Cuppini is (een beetje moeite doen hé).

Link naar reactie

Nee we zijn een toereke gaan doen met "den Warre" nr Herselt, motomania, daar was het opendeur van oude motoren. Daarna terrasje bij mij met Maarten +lief, Tom,Anja en Lucas. En Italiaans besteld. Was gezellig maar dus nog geen andere spiegels.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...