Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels Px


lene

Aanbevolen berichten

Ik vind de oorspronkelijke spiegels van de nieuwe px niet mooi,zo hoog en lelijke hoek, en heb er vandaag bij Jan Classic andere laten opzetten.Nu zitten ze vast onder het stuur.Maar het bevestigingsplaatje waar spiegel aan vasthangt is heel opvallend.Bestaat er nog een andere manier?Eventueel spiegels terug op het stuur maar ander type spiegel?Spiegels er volledig af is geen optie,wel mooi maar niet zo veilig.Spiegel op beenschild is ook geen optie.Raad iemand?

photo112g.jpg

Shot at 2011-09-28

Link naar reactie

:-) nee,zo kan niet .

(of ge moet uw beenscherm cutten)

en die bovenste zijn volgens mij bar-end spiegels.dan ziet ge in eerste het verkeer achter u en in vierde den hemel :-)

Link naar reactie

je was me te vlug af Lene,goe gezien trouwens .

ik vrees dat er weinig mogelijkheden bestaan behalve wat jij eerst opnoemde.

Link naar reactie

je zou eventueel van je originele de spiegels er kunnen afdoen en andere spiegels op de staven monteren.

losse spiegels zijn zowel rond als "ovaal" te verkrijgen..een beetje prulwerk maar haalbaar denk ik.

of anders hier is zoeken naar uw goesting :

http://www.allstyles-scooters.com/acatalog/mirrors_stems.html

Link naar reactie
hahahahhahahaha die barend spiegels daar had ik ni aan gedacht :D domme ik :D :D

ma spiegels naar onder moet echt gaan hoor

ze komen dan net onder je handvaten

Gaat ook niet je beenschild staat altijd in de weg...

Link naar reactie

Ge kunt uw originele spiegels laten plooien dat ze wat platter liggen en niet op voelsprieten lijken. Je kan ook met een van de spiegels naar een moto winkel stappen zoals EKO en zien of ze after markets hebben met dezelfde draad naar uw goesting

Link naar reactie

Originele spiegels laten plooien?Waar dan?Ni simpel om die dan gelijk te krijgen denk ik.Jan deed dat alvast niet want heb dat ook voorgesteld.

Misschien toch eens naar opendeur van Eko.Maar er zijn precies weinig geinteresseerden om mee te rijden.Leek me nochtans een tof tripke.

Link naar reactie

ja, waarom geen beenschildspiegel(s), daar is ook veel keuze in en dat word je snel gewoon hoor

ik heb er nog liggen, als je ze eens wil proberen alvorens ze te kopen dan stuur je me maar een PM

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...