nero Geplaatst: 25 maart 2012 Delen Geplaatst: 25 maart 2012 Die warmlopers zijn in ieder geval niet normaal, zelf voor een Spaanse. ) Mogelijke oorzaken: - carbu te arm afgesteld - ontstekingstijdstip staat niet juist - de cilinder is iets te nauw geboord. Groetjes, nero. ps: met een piston ported blokje zou ik toch oppassen om minder olie bij te voegen, beter wat te rijk dan te arm. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 4 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2012 vandaag een P200E blokje in mijn bezit, revisie kan beginnen en dan een 200 blok eronder, hopelijk geen warmlopers meer dan Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 Waah een p200e zalig! succes! Link naar reactie
sindo Geplaatst: 4 april 2012 Delen Geplaatst: 4 april 2012 ja dat hadden we zo'n 300 topics eerder ook al aangeraden, maar toch de max dat ge het geprobeerd hebt. succes met de 200 blok! Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 ja dat hadden we zo'n 300 topics eerder ook al aangeraden, maar toch de max dat ge het geprobeerd hebt. succes met de 200 blok! dat origineel 150 blok moet en ga ik in orde krijgen Link naar reactie
Joene Geplaatst: 5 april 2012 Delen Geplaatst: 5 april 2012 once you go 200, you never ... Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 that's the spirit ! Kan vrij koppig zijn ja Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 5 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2012 once you go 200, you never ... ... walk alone ??? Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 1 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2012 Vandaag Motovespablok er vanonder gehaald en gedemonteerd ( had de kickstarter as nodig ) en wat blijkt, idd warmlopers door een te nauw geboorde cilinder ( foto's volgen ) Heb er nu een P200 blok onder gehangen, nog even de elektriciteit, kabels en wat kleine prutsen en kan hij kan proefdraaien. Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2012 puur de zuiger die zich vast zet als ie warm is, aan de segmenten is niets te zien, cilinder is ook OK ga even met zuiger en cilinder terug gaan naar het bedrijf die hem geboord heeft Link naar reactie
Niels_1977 Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Deze oplossing al gespot op het GSF: (staat in het MotoVespa sammel topic: http://www.germanscooterforum.de/topic/80573-motovespa-sammel-topic/page__st__3400 onderaan de pagina!) Link naar reactie
flyingpig Geplaatst: 24 juli 2012 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2012 zadel gaat eraf en handschoenkastje verdwijnt ook.zoek eigenlijk een reservewielhouder voor aan het beenschild in de plaats van de originele reservewielhouder komt een benzinetank Spijtig Ik hou zo niet van origineel te restaureren zie mijn vorig project voor na Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.