Ga naar inhoud
Vespaforum.be

music for life 2011


nero

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Op het forum een groepering organiseren. BV op de GROTE markt te Sint Niklaas dag en uur afspreken samen ( iedereen met eenvespa plastic en cllasice ) naar Gent of en naar Antwerpen rijden ? Goed idee ? Wie doet mee.

Link naar reactie

idee: doe een rit waarvan het parcour de vorm 'MFL' of 'Music_for_life' voorsteld op de kaart tussen gent antwerpen en leuven en de plaatsen aandoet waar het huis staat/zal staan/stond. Kan je verschillende dingen mee doen:

- De rit rijden op een bepaalde dag en op verschillende plaatsen passeren of stoppen en clubs of vriendegroepjes laten aanpikken en 'betalen of sponsoren' voor de km's die ze effectief meerijden. bv 10cent per km. 80 km is dan 8 euro. (als voorbeeld)

- Of je deelt de route op in stukskes en verkoopt de stukken als bolleke pijl aan deelnemers of 'clubs' bij wijze van sponsoring

- of je rijdt de rit en wie wilt pikt aan waar 'm wilt en doet een paar vrijwillige eurokes in 't potteke

't zijn maar een paar ideekes he, 't zou nog zo schoon zijn moest gent-leie de M, antwerpen de F en leuven de L kunnen rijden en dan samen komen uitleggen aan 't glazen kot ;-)

Link naar reactie

Misschien heeft EriX wel gelijk en willen de mensen minder geven dit jaar.

Mogelijk kunnen we overwegen om alle Vlaamse clubs, firma's die geld verdienen met vespa (dealers, herstellers, verzekeraars,...) aan te spreken en een verzoek tot sponsering te doen voor het goede doel.

Dan moet er wel een rekening geopend worden waarop kan gestort worden. In ruil zou dan voor wie het wil hier zijn logo kunnen laten posten, als Dave en Jurgen hiermee akkoord gaan tenminste.

Tevens zouden we kunnen spaarpotjes plaatsen met het logo van music for life bij het bedrijf waar men werkt, het stamcafé,...

Dit zijn slechts een paar losse ideën, iemand beter?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@knifeman: een goed idee, alleen zijn we dan wel heel afhankelijk van het weer (de laatste 2 jaar was het toen volop aan het sneeuwen).

Volgens mij kan je dit jaar ook geen geld meer in "de schuif steken", alleen een check afgeven, dus zal al het ingezamelde geld eerst gestort moeten worden op een rekening en pas nadien kan men de check afgeven aan het glazen huis.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

En idd de mensen zitten de laatste maanden nogal op hun geld. dat merk ik aan de club waar ik mee bestuur: ledenaantal groeit maar deelnames aan activiteiten gaat omlaag. Vanaf het te ver is en te veel naft kost geven de meeste er de brui aan terwijl vroeger efkes over en weer naar frankrijk of duitsland geen probleem was :-(

Link naar reactie

Bon, dan zijn we vertrokken zeker! :)

@Jhonny: bedoel je nekwarmers/buffs of hoe heten die toestanden?

Vind ik een prima idee!

Voorstel: we laten er alleen het music for life logo opzetten en niet vespa for life, kwestie van een zo groot mogelijk publiek te kunnen bereiken.

Iemand een krak in het opzoeken van die dingen (moeten bedrukt worden) aan goede voorwaarden?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Als het om Gadgets aan een goeie prijs gaat moet je zeker bij Vespadiverso zijn ;).

Zo'n buff lijkt me wel wat, maar mag je het logo van MFL zomaar gebruiken? Ik vind wel dat er een link naar "Vespa" moet zijn, want vandaar komt toch het initiatief.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...