Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuw project vespa gl 12inch pep motor 30pk


roufio

Aanbevolen berichten

hier enkele foto's van de motor en voorvork

De vespa zelf is voor het moment binnen om te spuiten ,kleur is zilvermetaal met parelmoer in

foto's volgen , De zijkassen zijn 5 cm breder gemaakt

12inchpepmotor001.JPG

12inchpepmotor004.JPG

12inchpepmotor005.JPG

Link naar reactie

Ziet er wel ferm uit. Ben benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie

waarom nero , aan de ophanging zal het in ieder geval niet liggen

Link naar reactie

Geil! Wil Ik ook,

Je je blijft/ben de MASTER !!!

Geweldig!!!

Als je klaar bent kom keer langs...

Groet,AJ

Link naar reactie

he aj ,dit project is de gl die ik van u kocht

@fajes , bedankt ,ben wel benieuwd hoe hij zich op de weg laat sturen

Link naar reactie

london 2012, zeker en vast , we zijn al met 3 met een pep blokje ,maar tegen dan zullen er volgens mij nog een paar bijkomen ze,(als je hier een ritje mee gedaan hebt ,heb je daarna een probleem , vraag maar aan tirex)

Amici Delle Due Tempi zijn aan het groeien

Link naar reactie

Mooi laten doen, Pep is Super, maar confortabel traag mee rijden is niet zo evident en LAWAAAIII? de S&S uitlaat roest bij elke regenbui en is zo groot dat je alleen maar een zijpikkel kan gebruiken. Maar je trekt wel heeeel vlot alles op 2 wielen in de eerste 100 m er af, zelfs in 2de zit je nog op je achterwiel!!! Ben alleen wel benieuwd naar je verhouding met 12 inch velgen? Ook iets aan je primaire en andere tanwielen laten doen?

Groeten C

Link naar reactie

@tirex , mijn vriend is er nog mee bezig , ik hoop op volgende week , maar het is nogal een piet precies.vanaf ik er een foto van heb post ik hem hier.

@s rider ,niets laten aan doen , heeft power genoeg zal geen zak hebben tussen 3en4 (mijn pep blokje heeft wel 30 pk en in combinatie met die s&s nog iets meer zelfs,ben ook wel benieuwd wat het word op 12 inch , is een stap in het onbekende, mijn blokje trek je met gemak (en daar moet je echt niet zot voor doen)in vierde versnelling op zijn achterwiel,dat traag rijden is ook geen probleem , david (psycho heeft hetzelfde blokje als mij en heeft er mee naar oslo (vwd) geweest,en geen enkel probleem mee gehad ,(buiten dat hij als een raket voorbij vloog)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...