Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie klaar 125 n maar nu te koop


roufio

Aanbevolen berichten

Met schijfrem en nieuwe lml 150cc 5 poorts motor.

Stuur aangepast door Jan van classicscooter.

vespakoen045.JPG

vespakoen046.JPG

vespakoen047.JPG

vespakoen048.JPG

vespakoen051.JPG

vespakoen049.JPG

vespakoen050.JPG

Het is een scooter van een vriend van mij,die ik opgebouwd heb.

Het enige dat er nog moet veranderd worden is de aansluiting van de remleiding op de rempomp , het zou rechtstreeks moeten aangesloten worden zonder banjo,maar het stukje kan ik niet vinden ,het is een remleiding setje van bij sip om zelf op lengte te maken

groetjes Raf

Link naar reactie

@fajes , da zweefzadel kan nog he , maar als je wat groot zijt zoals mijn vriend zit je toch niet zo comfortabel .

@bart pk , snelgas zit er op omdat Jan de originele remhendel en gashendel moest verwijderen om het stuur aan te passen.Dus het is vooral een praktische oplossing,en heeft niets met de motor te maken.

Link naar reactie

allemaal wel waar wat de meeste hier schrijven , maaaaar het is mijn scoot niet,@nero ;het is ook mijn ding zo niet ,ik zou het origineel stuur geplaatst hebben.

Maar hij wilde er zo eentje voor bij de andere 6 te stellen ,dus klant is koning

Hij gaat ook nog een lambretta li150 serie 1 verkopen in originele staat,alles werkt,als er iemand interesse heeft laat maar iets weten.Ik heb er voor het moment geen foto's van,maar ik plaats ze wel.

groetjes Raf

Link naar reactie

Wel vet. Vindt het zadel wel ok maar de kleur in combinatie met de rest vind ik niet mooi. Had iets meer custom gekozen. Maar chapeau voor eens iets anders te doen.

Link naar reactie

Hij heeft geen li150serie 1 te koop maar een ld.ik post morgen wel enkele foto's

Link naar reactie

vandaag de vespa 125n afgeleverd aan een super tevreden vriend , die hem krijgt zoals hij het gewild heeft,volledig naar zijn eigen wensen.

op naar de volgende , mijn eigen nieuw project ,vespa gl 150 misa ,met pep motor 35 pk schijfrem en aangepaste billen .

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 8 maanden later...

vespa staat momenteel te koop wegens aanschaf citroen mehari ,vraagprijs 3800 , heeft met moeite 500 kml gereden sinds de restauratie , alles is nieuw ,force ,schijfrem , ed... ... ...

bij interesse mag je altijd bellen 0477246314

groetjes Raf

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...