Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Testrit Nieuwe Vespa PX 125


freshface

Aanbevolen berichten

Hi

Ik ben afgelopen weekend naar een Vespa dealer in Gent geweest (Leie motors) maar die heeft geen px 125 om te testrijden.

Ook heb ik andere dealers gecontacteerd in het Gentse mbt testrit van de px 125 maar hebben allemaal geen ter beschikking.

Hebben jullie een idee waar ik in Oost Vlaanderen een testrit zou kunnen doen?

Ik zou deze zeer graag aanschaffen, maar niet alvorens ik er eens met heb kunnen rijden :)

Hopelijk kan iemand me helpen.

Mvg

Frederik

Link naar reactie

Ik heb er ondertussen ook eentje uitgeprobeerd, wel super!! Hopelijk kan ik de mijne binnenkort gaan bestellen...

Link naar reactie

hallo allemaal , kben dus john , uit limburg , heb vandaag mn vespa px 125 besteld ! normaal 24 mei mag ik hem gaan halen , ben bij chris smeyers geweest , dat is in schaffen diest , had er nog een blauwe staan , maar zag liever een zwarte , heb geen testrit gemaakt , maar ben er zeker van dat zo een scooter fantastisch rijdt .

fijn dat ik hier eens wat te weten kan komen over techniek en ervaringen ! foto van mn vespa komt er snel aan ! beste groeten !

Link naar reactie

Jan de uwe is wel een getunde 177, het zou wel een telluerstelling zjn als die jong straks op zijn met catalysator versierde 125 vertrekt en niet half zo snel vooruit gaat. ;)

Link naar reactie

Ik ben hem gaan testrijden in Menen bij Moto's Maes. Men had me beloofd er eentje klaar te zetten. Ik kom daar toe en er stond er inderdaad eentje klaar met 500 km. Me daar verder geen vragen bij gesteld. Nadien bleek dit gewoon de px te zijn van een klant die binnen was voor zijn eerste onderhoud... Nog iemand zin om daar een Vespa te kopen?? Maar toch fijne rij-ervaring. Heb ook gelezen dat de dealer in Oostende steeds eentje ter beschikking heeft om te testrijden. Bij X-clusive bike in Torhout komt er eind Mei eentje van 2006 binnen die ze zullen gebruiken als demo.

Link naar reactie

klopt toch allemaal niet... één van 2006 is niet hetzelfde als een 2011, die LML stijl, dichtgeknepen is.

enneuh, op 500km een eerste onderhoud??

Link naar reactie

Tjah, ik kan ook maar de info doorgeven die de dealers me vertellen hé ...

Link naar reactie
op 500km een eerste onderhoud??

Bij de LML is het ook op 500km hoor... Dacht ook dat dit niet klopte, maar heb zelf de papieren van LML met onderhoudsschema's in mijn pollen gekregen van de garage en daar staat idd 500km. Tweede is op 3000km.

Link naar reactie

Ik heb ervaring :)

Ik ga dit weekend in Menen gaan testrijden met de px en s 125cc

Nog een paar vraagjes:

Om de hoeveel kms of tankbeurten moet je olie bijvullen?

En wat is het verbruik? Hoeveel kms kan je doen met één tank.

Wat is de topsnelheid van de px?

Thx

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...