Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Testrit Nieuwe Vespa PX 125


freshface

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Beste Vespisten,

als PX liefhebster kom ik hier af en toe eens rondsnuffelen en ik zou toch graag iets willen rechtzetten.

Aan Julo:

De Vespa waarmee jij een testrit kon maken bij Moto’s Maes in Menen, is die van mij.

Moto’s Maes had het mij op voorhand heel vriendelijk gevraagd en ik heb er mijn toestemming voor gegeven… dus graag gedaan!

Ik had net mijn Vespa bij hen binnen gebracht om de chroomdelen te laten monteren en ik had hen inderdaad gevraagd om even het oliepeil en de bandendruk etc. na te zien.

Er is dus helemaal niks mee aan de hand hoor, integendeel! Ik ben een tevreden klant van Moto’s Maes!

Mijn nieuwe PX is gewoon super en ik ondervind weinig verschil met mijn vorige PX 125. Ook het feit dat hij zogezegd nogal dicht geknepen zit omwille van de Co2 uitstoot valt nauwelijks op te merken.

Ziezo, aan degene die nog twijfelt…gewoon doen dus!

Grtjs,

Loucci

Link naar reactie
  • 2 weken later...

hey,

Ik ben nog steeds aan't wachten op mijn nieuwe vespa px wou graag een witte maar dan had ik enkel de keuze van Italia-versie te nemen zou normaal eind mei aankomen dan eind juni en is nu weer een week uitgesteld en wordt verwacht op 5 juli,hopelijk wordt het wachten beloont en kan ik terug gaan rond toeren want mijne px is al verkocht van begin mei en niet meer gereden :-(

groetjes Vallie

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...