Ga naar inhoud
Vespaforum.be

schijfrem op oldie


singelee

Aanbevolen berichten

Merci Nero. Moet alles toch eens nakijken maar zal dat zeker checken. Hij heeft idd niet gereden deze winter en was de eerste keer na de winter dat hij eens voluit is gegaan.

Zou wel eens met de stilstand te maken kunnen hebben.

Link naar reactie
heeft er iemand ervaring met het setje voor een smalframe primavera of et3 , volgens dat ik lees moet je een ander wiel monteren vooraan , zou het wiel erbij geleverd worden ?

niemand ?

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

We zijn u meer dan 3 maand verder en ik heb dus nog altijd mijn schijfrem niet terug. Ik heb die kerel nu zonder swans al 30 mails gestuurd denk ik. Heel af en toe antwoordt hij eens maar dan houdt hij me aan het lijntje.

Het begint nu toch dik mijn voeten uit te hangen. Hij zou ze normaal nu toch eendaags opsturen.

Mijn wijze raad, koop nooit bij Tsr. Toch zeker niet voor de service.

Link naar reactie

Ja, als het aan mij ligt. Ben er nu nog vriendelijk tegen omdat ik mijn schijfrem terug wil maar vanaf dat ik die heb, ga ik toch eens mijn gedacht zeggen.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ja, hij ligt terug in mijn kast van een klein 2 weken geleden.

Na zo lang wachten sturen ze me dus een andere want den tamboer is verschillend... Straffe mannen.

Normaal gaat deze van de winter op de scooter. Van de zomer begin ik er niet meer aan.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ja man, nu ben ik helemaal om te rotten.

Ik wil mijn voorvork beginnen te monteren en ik merk dat de standaard as waar de fouche zelf vastzit te kort is. Ergens logisch omdat de schijfrem een dikte heeft waar het origineel stuk uitgehold is. Mij was het enkel niet opgevallen.

Ik begin te zoeken op gsf of daar meer info opstaat en merk dat er nog kerels problemen hebben met dat spul en dat het ook ondertussen niet meer te bestellen is.

Ik mail daarom voor de 80ste keer naar die kerel hoe het juist gemonteerd moet worden en of er assen ontbreken en krijg doodleuk een mailtje terug dat het misschien beter is om alles terug te sturen en hij zal alles terugbetalen, ook de onkosten want hij wilt niet verantwoordelijk gesteld worden als er iets fout mee gaat...

Wel fantastisch om een stuk te verkopen dat totaal nog niet op punt staat en waar ze zelf eigenlijk toegeven dat het gevaarlijk is.

Zal dan maar een grimeca classic worden en een pk vork...

Link naar reactie

Maar probeer eerst eens een pk vork met de standaard trommel rem. Is al een wereld van verschil.

Het stuur is al omgebouwd voor schijfrem ...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...