Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Altijd het zelfde


Arnout

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik heb dus een pk50xl sinds eind september, en ik vind het fantastisch om ermee te rijden, maar om de x-aantal weken (ik weet niet precies hoeveel km) verminderd hij kracht.

Ik ken niet zoveel van de techniek, maar ik kreeg hier eens de tip om de carburator uit te kuisen. Dat heb ik dan ook gedaan, en daarna reed hij weer. Nu heb ik weeral hetzelfde probleem. Ik zal deze namiddag weer de carburator uithalen en uitkuisen (al was het probleem vorige keren soms ook al opglost door de carb er gewoon opnieuw in te steken). Daarom vroeg ik me af of het kon komen doordat de carb lichtjes loskomt, zodat er wat lucht wordt gezogen op plaatsen waar dat niet moet. Toch krijg ik hem echt niet vaster. Ik laat straks weten of het me is gelukt...

Arnout

Link naar reactie

zo'n filtertje is in heist op den berg in het claes center te koop voor 2eu ;)

als je je tank volledig proper wilt krijgen, kan je hem terug 'coaten' of gewoon vijzen erin samen met whitespirit, thinner,... afsluiten en schudden maar! ;)

groetjes, Cée.

Link naar reactie

Een extra filtertje, wordt geplaatst ergens onderweg de naftdarm. Heb daar geen goede ervaringen mee (die in kunststof braken bij mij constant af na het nemen van een paar verkeersbulten).

Beter is idd de tank grondig reinigen en in geval dat er roest in zit behandelen en coaten.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...