Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/11/2010 Klaprozenrit VC Gent-Leie


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

Geen spatje nat tot op het ogenblik dat er n'n onverlaat in een plas moest rijden en mijn voetplank volledig onder het sop kwam te staan.

Merci Pieter en familie voor de goede ontvangst in de BB.

Proficiat aan de uitzonderlijk goede wegkapiteins.

Alle lof aan de dappere waterhoentjes.

Link naar reactie

Heel natte maar toffe rit.

Droog tot ginder geraakt: nieuwe bandjes dus kunnen inrijden.

Eenmaal ginder leek het wel of één of andere gek zich van sluis had vergist. In plaats van de sluizen van den ijzer te saboteren om het vlakke land onder water te zetten heeft dienen zot de hemelsluizen opengedraaid. Wat was me dat. En neen, je kon je niet kleden tegen dat geweld, iedereen was nat.

Pieter zijn vertellingen waren meer dan OK. Heel mooie rit,... oprecht.

De Soep, wafels, warme hondjes,... fantastich. Bedankt om ons ook nog te laten postvatten voor de haard om op te warmen, hopelijk viel het nog al mee met de modder en viezigheid die achterlieten.

De wegkapiteins: moet er nog zand zijn.

Het gezelschap: alleen al daarvoor zou je een storm trotseren.

Ik had geen regenbestendig fototoestel mee (had dat natuurlijk wel kunnen bedenken voor ik op de wesp sprong deze morgen) maar ik ben er zeker van dat er toch goede foto's gaan komen.

Samen met Nero naar huis gereden, en er is mirakel gebeurt: het ging snel, vlot en zonder enig probleem. Nero moest +/- 20 km alleen verder en ik ook nog eens zoveel richting Denderleeuw, wie weet. Maar zonder benzinne kan hij niet gevallen zijn...

En dan nu: in bad met een glas warme wijn,...

Link naar reactie

Zoals Han hier vermeldt: tonnen water, en rukwinden die je bijna van de baan blaasden. Geen weer om een hond door te laten...

Maar wat een warm ontvangst! Een heel goede gids die nog heerlijke soep kan maken. Moeder die er niet voor terugdeinst om alle natte kledij in de droogkast te steken. Vader en vriendin(van Pieter wel te verstaan) die gereed stonden om ons op al onze wenken te bedienen. Goede wegkapiteins en toffe collega-vespisten. Daar doen we het dus voor!

Samen voor het haardvuur onze kousen laten drogen is geen liefde, dat is kameraadschap voor het leven!

Bedankt Pieter & CO voor deze hartverwarmende dag die de regen en wind deden vergeten.

En, zoals altijd: de afwezigen hadden ongelijk!

Groetjes, nero.

ps: een paar foto's volgen.

Link naar reactie

Hei iedereen,

Blij dat iedereen goed thuis geraakt is blijkbaar! Ik heb er samen met jullie super van genoten!

Moeder zegt dat ze niet veel modder heeft moeten opruimen dus ook daar goede punten;)

Voor de geïnteresseerden zoals beloofd de links waar je de ganse reportage van de twee dugouts kan bekijken:

Yorkshire dugout:

Deel 1 : http://www.youtube.com/watch?v=h7lojPkcH0c

Deel 2 : http://www.youtube.com/watch?v=uUeCwEEVifw

Deel 3 : http://www.youtube.com/watch?v=GQhWnRZtS-E

Deel 4 : http://www.youtube.com/watch?v=SVmm95BpTH8

Deel 5 : http://www.youtube.com/watch?v=j73wMYrkxFw

Vampire Dugout:

Deel 1 :

Deel 2 :

Deel 3 :

Deel 4 :

Deel 5 :

Deel 6 :

Deel 7 :

Deel 8 :

Merci & Ciao;)

Pieter

Link naar reactie

@Pieter: Bedankt voor links: er is immers (zoals steeds) niets op TV.

Warm bad en warme wijn deden deugd,...

@Nero: Straf dat je gewoon, zonder meer, bent thuisgeraakt. We hadden we onze Wespen in de een gracht moeten zetten of op die omgevallen boom,... nu is u reputatie om zeep :P (en kom nu niet af dat het mijn schuld is hé)

Link naar reactie

Ook weer thuis en het was inderdaad een hele toffe rit, veel gelachen, heel veeeel wind, veel water maar als bij wonder ben ik één van de enigste die niet nat is onder zijn regenpak, schoenen en handschoen (zal goei grief hebben zeker :-) )

Heb veel foto's, dankzij dat onderwaterhuis dat we hebben kon Maria foto's trekken met mijn toestel ;-)

Zal straks de link hierop zetten :-)

Nog eens hartelijk bedankt aan Pieter zijn ouders en vriendin voor de soep, hete hondjes en overheerlijke wafeltjes :-)

Heb ervan genoten, soms wel oppassen op die glibberige baantjes, maar als één van de wegkapiteins hebben we de groep veilig tot aan het einde begeleid :-)

Grtz Michel

Link naar reactie

@ Michel:Nog eentje die niet nat was aan de binnenkant kledy,en de voetjes ook droog gebleven:-)

Bedankt Pieter & co voor de uitstekende geplande rit en bijkomend warm onthaal op het juiste moment.

Altijd fijn en met een groot hart als we de polders van jouw streek mogen ontdekken.

Gent-Leie is een troef,een samensmelting dat gewoon goed werkt,samen denkt en zich gedraagt naar behoren,

dat heeft de samenwerking op deze rit bewezen,hip hip hoeraaaaa:-)

Je ouders zijn prachtmensen die zich hebben ingezet op een manier die ons sowieso warmte heeft geschonken op deze koude dag,dikke merci daarvoor,

alhoewel de haard daar ook voor wat tussen zit niet Pieter?hehe.

Klaprozenrit is een vaste waarde,punt.

We kijken dan ook uit naar de volgende editie van dit niet te versmaden gebeuren,tot volgend jaar:-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...