han01 Geplaatst: 16 november 2010 Delen Geplaatst: 16 november 2010 Ik schreef een klein verhaal bij mijn foto's. Je kan het hier nalezen http://www.dewereldmorgen.be/blog/manopzijnvespa/2010/11/16/klaprozenrit-11-november-de-gutsende-regen Link naar reactie
Pieter1 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 HANO1, Leuke blog, leuk op eens te lezen, vandaar dit kickje. Gtz Pieter Link naar reactie
nero Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Wat me vooral opviel tijdens de terugweg was dat een 4T totaal anders rijdt dan een 2T. Soms zat ik bijna in Han "zijn gat" en op andere momenten reed hij gewoon van me weg. Conclusie: een 2T heeft veel meer koppel maar eenmaal op snelheid zijn de 4T bijna niet bij te houden. En schijfremmen doen het merkbaar beter dan trommelremmen. Aan uw bochten zijn toch nog wat werk aan.) Gewrengdeng deng deng, nero. Link naar reactie
han01 Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 @ Pieter: bedankt @Viking: bedankt voor commentje op de blog. @Nero De 300 staat nu wel gekend om net dat extra koppel te hebben eenmaal op snelheid. Zelfs op de snelweg gaat het vlot van 100 richting 120. de extra CC tenopzichte van de 250 gaan naar dat extra koppel en niet extra top vermogen. En aan die bochten moet ik een iets doen, maar het zal wel komen met de ervaring verzekers. Heb nog maar twee maand een rijbewijs hé ;-) En nu een stukje schrijven over de verdronken denderstreek ... Ik mag het misschien niet zeggen, maar eigenlijk is al dat water best wel mooi. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.