Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11/11/2010 Klaprozenrit VC Gent-Leie


Vespaclub Gent-Leie

Aanbevolen berichten

ALs het donderdag even mooi weer is al vandaag gan ik toch overslaan.

Vandaag Denderleeuw = Brussel => Antwerpen => Denderleeuw gereden, dat ging allemaal wel, maar leuk is iets anders...

@Nero: is 9 uur ok of is dat te laat?

Waar spreken we precies af?

Weervoorspelling is inderdaad: Donderdag trekt vanaf de kust een actieve regenzone over het land. De wind trekt daarbij snel aan en er zijn dan rukwinden mogelijk tot 80 à 90 km/u in het binnenland en tot 100 km/u aan zee. Maxima tussen 4 en 12 graden.

Ik laat morgen weten of je op mij moe wachten in Brakel... Vandaag zou het volgens voorspellingen immers "een bewolkte dag met af en toe een bui" moeten geweest zijn,... het heeft de hele dag geregend. Dus misschien is donderdag beter ;-)

Link naar reactie

Ja, het weer is het enige wat we niet kunnen bestellen é ... Maar als je de buienradar mag geloven, dan zal iedereen in het droge kunnen vertrekken, zal het net voor de middagpauze lichtjes regen, tijdens de middagpauze beetje steviger en tegen dat we vertrekken van B&B De Potyze zou het al weer bijna gedaan moeten zijn. Langs de andere kant, het gure weer zal ervoor zorgen dat we ons perfect kunnen inleven in wat die soldaten meer dan 90 jaar geleden hebben meegemaakt.

De soep is in ieder geval gemaakt, de hotdogs liggen klaar en de verwarming over de middag zal aanliggen;)

Tot morgen!

Pieter

Link naar reactie

Of je op die manier kan inbeelden wat de soldaten hebben meegemaakt betwijfel ik. Maar moest ik een rijdende wesp hebben, kwam ik zeker af. misschien volgende keer de bunker in Kemmel bezoeken. Ongetwijfeld de moeite waard. Veel plezier en een veilige rit voor iedereen. Het doel is zeker nobel, respect.

Pieter

Link naar reactie

@Nero: tenzij het morgenvroeg echt aan het stormen is vertrek ik.

Maar volgens de voorspellingen zou het in de voormiddag meevallen, we kunnen dan in de namiddag met een rugwind van 70 tot 100 per uur naar huis sukkelen, zonder benzinne vallen, klapband krijgen, in een gracht waaien,... Je hebt een traditie hoog te houden hé, ik zal voor foto's zorgen ;-)

Ik heb er net nieuw winterbanden laten opzetten, die moet ik morgen toch eens testen.

Hebben we het over zelfde rond punt (Rondplein) in Brakel OK.

Ik kan op google earth niet zien of dat het rond punt met de fietsen is... ;-)

Groeten

han

Link naar reactie

Een gemiddelde van 80km/u + windstoten tot 100km/u = een topsnelheid van 180km/u. YESSSSSSSSSSSSS! :)))

Nee, zich kleden tegen de regen is geen probleem en de snelheid kan men aanpassen aan de omstandigheden.

Maar het zal er waarschijnlijk wel enigzins hectisch aan toe gaan. Niet voor watjes dus!!!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...