Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rit 3 oktober te zottegem.


yvesken1

Aanbevolen berichten

Op zondag 3 oktober organiseert vespa club zottegem een herfsttour in de vlaamse ardennen.

We vertreken om 10u aan cafe montmartre op het montmartreplein te zottegem.

De deelname is volledig gratis.

we voorzien enkele stops voor een natje en een droogje of eventueel naft.

Dit is een nieuwe club en hopen op een talrijke opkomst.

Hopelijk tot dan.

(het montmartreplein bevind zich op het einde van de zuidstraat,is ook kruising tussen zuidstraat,burgemeester firmin de meyerstraat en gustaaf schokkaertstraat)

voor tel.info : 0495/21.89.33 wouter(uitbaater cafe montmartre/organisatie).

we hebben alvast goed weer besteld

Link naar reactie

Ik denk ni dat ik den enigste ben die zich da afvraagt..

Wat mijzelf betreft, ik hou niet van die sporadisch vesparijdende mensen die voor elken bocht in den abs vliegen.

Mvg Tijs

Link naar reactie
Ik denk ni dat ik den enigste ben die zich da afvraagt..

Wat mijzelf betreft, ik hou niet van die sporadisch vesparijdende mensen die voor elken bocht in den abs vliegen.

Mvg Tijs

Aha, overmoed steekt de kop op. Herfst op komst, rottende bladeren, nate wegen...den tijs is klaar voor een crasjke. 'K zal 't is tegen zijn vader zeggen... ...

Link naar reactie

Alst op crashe aankomt ben ik er zenne!

Zijde gij dieje collega?

Moest er nog wat volk vanuit het Antwerpse zin hebben om naar zottegem te gaan, let me know!

Mvg Tijs

Link naar reactie

@Tijs: voor ons maakt het echt geen verschil of iemand nu met een oldi,een curry of een moderne rijd.

quote:Wat mijzelf betreft, ik hou niet van die sporadisch vesparijdende mensen die voor elken bocht op het Vespaforum neerbuigende commentaar geven over die "plastieke vespas" ;-)

Enne geef toe,in Edingen hebben we ons toch goe geamuseerd toch,oldi en plastiek,zij aan zij ;-)

Link naar reactie

de eerste samenkomst van vcz was in augustus . we zijn zeker een open club dus iedereen welkom . en merelbeke is nie zo ver. je mag steeds contact opnemen met de uitbater van cafe montmartre. of via mij.

de foto zal ik eens vragen om door te sturen tis ne rooien in zeer goede staat.maar de eigenaar heeft er wel een paar staan verschillende modellen. de rit rijd hij zelf mee met een lx.

mvg

yves

Link naar reactie

@vespa viking, leuke aangepaste quote ;)

In Edingen waren er volgens mijn weten bijna alleen dagelijkse vesparijders, dat had iets te maken met de moeilijkheidsgraad van de rit ofzoiet ;)

Mvg Tijs

Link naar reactie

Nog ne keer herhalen:Voor de liefhebbers die hun GPS willen instellen:

Het montmartreplein bevind zich op het einde van de Zuidstraat,is ook kruising tussen Zuidstraat,burgemeester Firmin de Meyerstraat en de Gustaaf Schokkaertstraat)

voor tel.info : 0495/21.89.33 wouter(uitbaater cafe montmartre/organisatie).

Link naar reactie

In Geel ist "vrouwendag" ...gratis Cava...winkels zijn open...en B-Streetzone staat er met een stand en er kunnen Vespa's gehuurd worden...

Er zijn 2 korte ritjes waar de mensen die een Vespa huren,kunnen kennismaken met het Vespagevoel...

Begint om 14 uur...

Link naar reactie
In Geel ist "vrouwendag" ...gratis Cava...winkels zijn open...en B-Streetzone staat er met een stand en er kunnen Vespa's gehuurd worden...Er zijn 2 korte ritjes waar de mensen die een Vespa huren,kunnen kennismaken met het Vespagevoel...Begint om 14 uur...

Maak eens een eigen topic aan zeg!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...