Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa pk 50 xl


Pietjah

Aanbevolen berichten

misschien wat spelen met de regelvijsjes van je vitessekabel? je hebt toch voldoende vet aan je kabel gesmeert :)

groetjes, Cée.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Kleine update: Heb me een beetje bezig gehouden de achter remtrommel en motor te kuisen. Heb het geprobeerd met thinner, en blijkbaar is dit goed gelukt! Is nog niet volledig af ('t zijn ook examens hé ;))

Zoals je ziet moet het rechter zijpanneeltje nog eens opnieuw gespoten worden. Ik ben ook nog van plan het vliegwielcover en pikkel eens grijs te spuiten.

Foto's:

DSC_9827.jpg

motorblok:

DSC_9836.jpg

Achterwiel (voor zover je het kan zien ;) ook de sierlijsten moeten nog afgewerkt worden.

DSC_9847.jpg

groetjes, Pieter

Link naar reactie
  • 3 weken later...
DSC_9827.jpg

Uw (zwart) plaatje met gegevens van de scooter hangt nu wel op een vreemde plaats. Normaal zit dit bij de oudere types van de PK's aan de zijkant van het middenstuk (vloergedeelte) en niet net voor de zijkas aan de motorkant. Bij uw model zit het plaatje inderdaad op de juiste plaats, maar je hebt wel de vloermatten vervangen door strips zoals bij het model van de PK50S, dus had je misschien ook dat plaatje op de andere plaats kunnen hangen. Dit geheel terzijde uiteraard.

Zie hier een voorbeeld om te illustreren wat ik bedoel.

pk50s014.jpg

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...