Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa pk 50 xl


Pietjah

Aanbevolen berichten

Mooie resultaat!!!!

Met welke korrel heb je de plastieke onderdelen geschuurd?

heb je alles met de spuitbus geverfd, enkele tips, ik ben nu ook bezig alles in orde aan het zetten om de vespa volledig te spuiten.

Dank je

Groeten Kris

Bedankt! Ja alles is zelf met de spuitbus gedaan. Eerst korrel 180, erna korrel 400. Dan voor 2-3 lagen primer (voor plastieken delen een primer voor plastiek) erna 2-3 lagen kleur lak, en indien dit mooi gehard is nog 2-3 lagen blanke vernis :) Succes!

groetjes, Pieter

Link naar reactie

die deuken onderaan het beenschield zijn volgens danny van scootermarket deuken die gekomen zijn door de schokken van een borduur of dergelijke op te rijden.

ik weet natuurlijk niet wat hiervan waar is, maar m'n V50 had dit probleem ook, alsook m'n rode pk die ondertussen verkocht is!

groetjes, Cée.

Link naar reactie
die deuken onderaan het beenschield zijn volgens danny van scootermarket deuken die gekomen zijn door de schokken van een borduur of dergelijke op te rijden.

ik weet natuurlijk niet wat hiervan waar is, maar m'n V50 had dit probleem ook, alsook m'n rode pk die ondertussen verkocht is!

groetjes, Cée.

Die deuken zaten er al voordat ik hem kocht. De meeste zijn eruit geklopt,

maar die onderaan het beenschild kan ik er niet uitslaan.

Ahja, dat zie je tochh niet ;)

groetjes, Pieter

Link naar reactie

Vanmorgen stukje gemonteerd. Vanmiddag ben ik niet thuis, dus ik kan helaas niet verder doen.:(

IMG_8353.jpg

IMG_8354.jpg

Wou de motor er ook onder steken, maar het zijpaneeltje aan de kant van de motor weigert open te gaan. zou begot niet weten waarom en hoe ik dit kan oplossen... Zal een probleempje zijn voor morgen.

Groetjes, Pieter

Link naar reactie

Is het geen goed idee om er een oud type stuur op te zetten en oud type spatbord ;) Zo is ze geheel plastiek vrij op handschoenvakje,neus en stuurkapje na :D

Smaken verschillen uiteraard ;) Maar ik vind de oude type pk's net iets vetter :D

verder goed werk ;)

Link naar reactie
Is het geen goed idee om er een oud type stuur op te zetten en oud type spatbord ;) Zo is ze geheel plastiek vrij op handschoenvakje,neus en stuurkapje na :D

Smaken verschillen uiteraard ;) Maar ik vind de oude type pk's net iets vetter :D

verder goed werk ;)

Ik ook, maar vind het nogal zinloos om er geld voor uit te geven ;)

groetjes,Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...