Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Felice's Circuit Vespa PK


Hollow

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de cobblesoul weekender meer dan haalbaar is.

Cool! Hopelijk geraak je d'er! Ik ben benieuwd wat zoiets geeft op 't circuit!

Ik probeer tegen dan een lambretta rijvaardig te krijgen om een paar toertjes mee te doen...

Link naar reactie

Alles hangt voor te beginnen van scootercenter af ! Als deze dat tandwiel en nog wat stuff op tijd kunnen leveren, zodat ik er ook op tijd aan kan gaan beginnen moet dat geen enkel probleem zijn.

Waar ik me wel zorgen over maak voor als een gek op het circuit te gaan rijden zijn de banden en de velgen...maar dan rijdt men gewoon wat rustiger, dat kan natuurlijk ook.

Wat nog een probleem zou kunnen zijn is het feit dat ik zaterdag avond ( rond 22H ) naar het avondfeest van een trouwfeest moet gaan...dus denk ik dat ik het beste even een camionette kan regelen.

Groetjes Felice

Link naar reactie

Scootercenter: Hoor eens he, en anders rijden we der henne, op ne woensdagmiddag lukt me da wel :)

Banden en velgen: ja jom, steekt da van den 1ste keer ineens goe ineen eh ;)

trouwfeest: mja geen affaire mee, zie maar da da bakske dien dag kan scheuren :D

Link naar reactie

ge kunt wellicht beter een remorksken huren da kost niet zoveel. Ik heb er eventueel ene, maar kweet ni of mijne pa dermee akkoord ga gaan. Ik kan het op zijn minst vragen...

Ik ga sowieso met de scooter gaan, die moet ingereden geraken tegen zaterdag :P (nennee meerace gaank ni doen, daarvoor kank ni goe genoeg rijden)

btw, motor steekt zo goed als ineen, op carbu na en moet mijn koppeling der nog inhangen, maar ik moet nog zo'n verankerings rondelleke hebben en lambrettafinder is de hele week dicht. moet ik weer naar scootermarket ... :s

Link naar reactie

Hej Stefan !

Het ding is zo dat ze me een verkeerd tandwiel hadden toegestuurd in de juiste verpakking...het gaat dus om een backorder. Dus kan niet anders dan wachten.

@ Bart : Een remorqueske huren hoeft niet, ik kan altijd die van mijn overbuur lenen, het probleem is echt dat ik zelf geen trekhaak heb op mijn auto. Mja kan er misschien wel eentje op matsen :)

Succes nog met de motor ;)

groetjes Felice

Link naar reactie

@erix, ge hebt al telefoon gehad! ;)

@hollow: gewoon mailen/bellen dat je die scooter nodig hebt en dat je het stuk ergens anders hebt gevonden. dan storten ze je het bedrag gewoon terug. de laatsten tijd is het daar geregeld dat ze verkeerde dingen opsturen in de juiste verpakking. ik heb het op 3 maand 3x meegemaakt! :(

Link naar reactie

Verdomme :( Ik hoop dat dit bij mij dan niet het geval zal zijn. Ik geef ze althans het voordeel van de twijfel !

Kan er nu toch niet aan werken = examens :(

In ieder geval kijk ik er wel heel erg hard naar uit :) EN euhm laat hier ook maar iets achter als ge een klep ga pakke :P

Link naar reactie

Dedju, wou ook wel mee naar cobblesoul maar moet werken. Zie maar dat ge geen brokken rijdt he Felice :).

Link naar reactie
ik ook normaal gunter. misschien eens een goei excuus om ergens een klep te gaan pakken, allez ja, om af te spreken hé! ;)

Ik zie jullie de zondag op de customshow,de ride out van zaterdag gaat mij waarschijnlijk niet lukken:-(

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Allée, dan hebt ge em toch terug in orde gekregen.;-)

Link naar reactie

En toch vind ik dat ze nog niet rijdt hoe het hoort :) Ze staat nog wat te rijk...

Binnenkort maar eens werk maken van het frame waarmee ik op circuit ga rijden ! :)

Groetjes Felice

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...