Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11 april: VCA Giro di Anversa


geertvespa

Aanbevolen berichten

Programma:

9.00u: ontbijt

10.00u: vertrek 1ste rondrit door de Antwerpse polder en haven

12.00u: apero + BBQ

13.30u: vertrek 2de rondrit met bezoek aan Abarth museum

17.00u: aankomst + aandenken

inschrijven voor 1 april door 30€ te storten op rek. nr: 751-2029742-57 met vermelding GIRO + aantal personen

INSCHRIJVEN DE DAG ZELF IS NIET MOGELIJK

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespaclub Antwerpen

Lokatie: Sint Vincentschool, leugenberg 143, 2180 Ekeren

Link naar reactie

@ quick: Wat moet je nou in Volendam doen??

Ik kan er over praten want ik kom oorspronkelijk uit Edam :-), is 1 gemeente.

Nja have fun in het visserdorp..!

Link naar reactie

@ Rije:'savonds de Nederlanders leren wat bier drinken eigenlijk inhoud , en een uitstapje Amsterdam om te shoppen( als je een paar tips kan geven waar ge daar Mod clothes kunt vinden...)

Link naar reactie

@quick

er zijn verschillende winkels voor vintage en MOD-kleding en andere spullen in de 9 straatjes - die liggen tussen de prinsengracht en de singel (verticaal prinsengracht, keisersgracht, herengracht en singel - horizontaal reestraat, berenstraat en runstraat, ...) - ze kennen daar wel hun prijzen !

grts frutsab

Link naar reactie

Je bent me voor Frutsab! In de negen straatjes verkopen ze idd wel het e.e.a. qua MOD style, maar tis daar echt pest-pleuris duur. Mja je zit dan ook midden in de Jordaan...

Toevallig ga ik er dit weekend weer heen!

Link naar reactie

@ Rije - Jammer da'k ni mee kan, dan betaalde ik je een kroket bij Van Dobben ! Doe Lowietje in elk geval de groeten ;-)

Volgende vrijdag krijg ik nieuws of ik op tijd terug ben om nog in te schrijven voor de Giro di Anversa. En hiermee terug on topic.

grts frutsab

Link naar reactie

@GEERTVESPA: wegens omstandigheden kan ik pas vanaf 's middags langskomen en zou zo enkel het namiddagprogramma

mee willen doen. Is dit mogelijk?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...