Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11 april: VCA Giro di Anversa


geertvespa

Aanbevolen berichten

Ik wacht om in te schrijven, het is ofwel me 2 of alleen, afhankelijke of 50CC kes meemogen/kunnen of niet?

Als er een deel vd route gelijkaardig is aan die van de mod's ride out... dan zal dat eerder neen zijn :)

Link naar reactie

Dat is het juist die eet niet(bbq wel te verstaan),en den drank is gewoonlijk daar te betalen uitgezonder den apero,maar dat drinkt ze ook al niet;-).

Neen gewoonlijk betaal je per persoon voor een meeting.

Link naar reactie

@ macvespa: de prijs is per persoon

Voor deze 30 euro krijg je een ontbijt, aperitief, 's middags een verzorgde BBQ (door voormalig wereldkampioen) en nog een aandenken.

Link naar reactie

Amai menne frak, als ge tegenwoordig al 30 euro moet neertellen om te mogen meerijden.

Maar allez, ieder z'n zin natuurlijk en wie ben ik om me daar druk over te maken.

Ik vind het persoonlijk nogal undone.

Toch wens ik alle deelnemers en de organisatoren veel plezier en hoop ik samen met hen op een grote opkomst.

Wie weet kan er dan in de toekomst eens een gratis ritje af in Antverpia.

Link naar reactie

@ kurt007: moest het enkel een ritje zijn zou het inderdaad gratis geweest zijn, voor die 30€ krijg je echter ontbijt, aandenken, BBQ,... wat volgens mij de prijs rechtvaardig maakt

de andere rondritten van VCA zijn trouwens gratis en voor niks

Link naar reactie

Wat is da toch altijd da gezaag over "te duur", "te duur". Diegene die meest zitten te zagen hebben waarschijnlijk nog niet veel georganiseerd.

Als vereniging probeer je brake-even te draaien en als er dan nog winst is, dan is dit goed voor de clubkas.

Met de oldtimerclub betalen we soms tot 500 euro inschrijvingsgeld voor 2 dagen... En niemand zaagt er... terwijl hier... pfff

Zoek dan een andere hobby: vissen ofzo...

Link naar reactie
Wat is da toch altijd da gezaag over "te duur", "te duur". Diegene die meest zitten te zagen hebben waarschijnlijk nog niet veel georganiseerd.

Als vereniging probeer je brake-even te draaien en als er dan nog winst is, dan is dit goed voor de clubkas.

Met de oldtimerclub betalen we soms tot 500 euro inschrijvingsgeld voor 2 dagen... En niemand zaagt er... terwijl hier... pfff

Zoek dan een andere hobby: vissen ofzo...

moest mij ook inhouden om er iets op te zeggen... 30 euro voor wat ge hier krijgt is volgens mij zelfs nipt ne break even voor de organisatoren... als er genoeg man komt en dan rekent ge best de uren werk dat erin kruipen nog niet mee...

En zelfs indien er winst gemaakt zou worden dan gaat dat integraal terug naar het vespa-wezen...

Link naar reactie

Ik vind het eerlijk gezegd not done dat ge mensen verplicht om het volledige bedrag te betalen want niet iedereen is erbij gebaat om het volledige pakket te ontvangen.

Dat is mijn mening en uiteraard besef ik als actief Vesparijder en actief clublib dat het niet evident is om op break-even te draaien met de organisatie van een activiteit/rondrit e.d., maar mijn principe is dat je de mensen vrije keuze moet kunnen laten om al dan niet voor het volledige pakket te gaan.

By the way: ik heb al meermaals zaken georganiseerd, en niet enkel in het Vespawereldje.

Normaals hoop ik van harte dat jullie veel mensen zullen mogen ontvangen en dat het een groot feest mag zijn, met hopelijk break-even en zelfs wat winst.

Link naar reactie

Enige nadeel vind ik is dat je op voorhand moet reserveren, om dat als er dan iets tussenkomt, je je geld kwijt bent.

Maar natuurlijk snap ik het wel, omdat het anders nie te organiseren valt en je wss met een verlies kampt als er dan niemand komt opdagen.

Link naar reactie

Ik zaag anders nooit, maar nu wel eens.

En ik blijf bij mijn standpunt.

Blijkbaar voelt B-man zich persoonlijk aangesproken/aangevallen en kan hij het niet laten om onbeleefd te reageren. Foei, shame on you. (ne mens moet er maar weer eens mee lachen)

En ge moogt gerust zijn, I WILL NOT TAKE het totaalpakket!

Misschien kom ik wel af en probeer ik van de verniet mee te rijden, moehaaa.

Eens zien of ge dan nog zo ne grote mond zult opzetten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...