Ga naar inhoud
Vespaforum.be

11 april: VCA Giro di Anversa


geertvespa

Aanbevolen berichten

Heel veel plezier gewenst aan de 115 deelnemers. Dit zal ongetwijfeld ook weer een fijn evenement worden. Maar ik denk dat er niets fout mee is te laten horen hoe leuk we de puzzelrit wel vonden.

Anyway, bedankt voor al die keren dat jullie de puzzelrit organiseerden.

Link naar reactie

@Gunther,

All righty, waar in Willebroek en is er geen Mechelaar die gaat. Kwestie om Willebroek te vinden :-),...of iemand die de Mc Donalds in Mechelen passeert en de parking van Antwerpen kent. Ik ken mijn weg wel ondertussen maar vraag me geen straatnamen of pleintjes.

Wendy rijdt mee in de namiddag, voor het bollekeskleedje is het nog iets te fris.

Volgens ons Sabine blijft het droog, dat is al veel waard.

@Tyrian,

Overschrijving is net gebeurd.

P.S. Binnen twee weekjes ga ik terug in Afrika (RDC) werken, dus als jullie me weer niet zien...ik sta (nog) niet in panne, gewoon anderhalve maand naar een ander continent. Heel oude kevertjes kan je er tegenkomen, weet wel met dubbel achterraam, maar nog géne wesp gezien.

Link naar reactie

Als ge om 7.40uur(niet vroeger) staat daar waar je naar die schilderijen gaan zien bent kan je bij mij aanpikken ,dan rijden we naar de Kevin waar we om 8.00uur vertrekken en onderweg nog mensen oppikken.

Link naar reactie

@gunther

Ik ga rechtstreeks rijden. Eerst naar jullie is een flink stuk om ('s ochtends vroeg). Ik rij van Mechelen, Rumst, Mortsel, en zo via de Singel langs het sportpaleis naar Ekeren. CYA when I get there... Ik vertrek hier rond 08,00 Hr.

Link naar reactie

Volgens mij kan je best over de A12 blijven tot voorbij het bouwcentrum (vespabeurs tent)volgende lichten rechtsaf, over de binnensingel ==> nooordersingel ==> groenendaallaan ==> noorderlaan ==> ekerse steenweg ==> kloosterstraat ==> St vincentius dinges.

wij zijn vanaf kwart over acht op de parking van de Midas (den oude carglass, recht over de MC donalds)

grts

Ronny & Kevin

Link naar reactie

Heenrit...heel friskes, maar warm onthaal, lekker ontbijt en mooie souvenier. En vooral veel Vespa's en een paar Lambretta's.

Ochtendrit...ook friskes, en vooral veel havendingen gezien. Ging wel snel, blij dat ik het eens gezien heb. Maar hoeft volgende keer niet meer (persoonlijke mening hé).

's Middags weeral warm ontvangst met een glaasje cava, lekkere BBQ en een ijscrèmeke (allright...). Super timing allemaal, chapeau.

Namiddagrit vond ik leuk met vooral bewonderingswaardig werk van de wegkapiteins. Niet zo evident met zo een bende. Bovendien werd er netjes gewacht op de Vespisten die toch voor een rood licht stonden.

Bedankt alvast, dit maakt het vooral veilig en dus ook leuk.

Abarth museum was leuk om eens te zien.

Hierna ben ik doorgereden naar huis, wou nog iets van Paris Roubaix zien. Sorry aan degene wie ik geen goeiendag heb kunnen zeggen, maar het was nogal druk in het cafetaria.

Kortom een geslaagde dag met hartelijke dank aan VCA.

Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...