Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Deugnieten Rit (Vespa Club Leuven - bepijlde rondrit)


Twostroke

Aanbevolen berichten

@Nero: "Verbrande" brug is volgens mij niet op de goede weg maar de kerk van Vilvoorde wel en die is juist voorbij de brug over het kanaal komende van Grimbergen. 10.45 uur is prima. mijn gsm is 0499.722541.

Tot morgen.

François

Link naar reactie

Beste Vespa en scooter vrienden. ALLEMAAL HEEL HARD BEDANKT! Tof om zo veel volk te zien op onze eerste grote rit!

Er waren ruim 190 Vespa's (en Lambretta's en wat ander gespuis) aanwezig en zonder jullie was het niet gelukt natuurlijk!

Even ivm de tombola: we zetten de winnende nummers zo snel mogelijk op onze site (www.vespaclubleuven.be) zodat diegenen die te trekking gemist hebben hun prijs alsnog kunnen opeisen. Hou die lotjes dus nog zeker goed bij! Zeker omdat we na een maand de reservenummers trekken voor de prijzen die nog overgebleven zijn. Wie weet kan je dus nog iets winnen ;)

Groeten en tot snel!

Benny "Met enige trots, de president van" VCL

Link naar reactie

Een dikke proficiat aan de "crew" van VCL. Warm onthaal, heerlijke knuffel van Heidi en mooie bepijlde rit in een prachtige streek :-)

Zeer geslaagde dag en absoluut voor herhaling vatbaar

Link naar reactie

:( helaas heeft een vorm van "tourista" mij vandaag de das omgedaan, ik had er zo naar uitgekeken.

Alvast proficiat met het succes

Link naar reactie

Juist terug van een dagje rijden, zeveren, drinken en eten. Prachtige rit en toffe mensen ontmoet. Wat moet ne mens meer hebben? :)

Een dikke proficiat aan de organisatoren!

Met 270km bij op de teller zal ik wel goed slapen.

@François: hopelijk ook goed thuis geraakt. Bedankt voor de "compagnie", ik heb er van genoten!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Supermooie rit, knap bewegwijzerd, gezellige startplaats, top!!!

Pluim voor de organisatie alleen had het een paar graden warmer mogen zijn :-(

Veel leuke Vespa's gezien, het was voor ons de eerste keer zo'n treffen (zijn geen lid van een club).

Enig minpuntje was dat we op een bepaald moment voorbijgestoken werden door een zekere Mario met zo'n 3 wielig geval (zelfs dus geen echte Vespa) die schandalig veel lawaai maakte.

Ik denk dat veel mensen in die rustige slapende dorpjes zich een hoedje hebben geschrokken toen "Mario" voorbijkwam gereden.

Dit past echt niet bij de Vespa uitstraling en was echt een storend geluid (was sportuitlaat gemonteerd). Het hoort eender thuis bij zo'n lawaaierige Harley bijeenkomst of zo.

Volgende keer gewoon een Vespa nemen en rustig snorren Mario :-)

Link naar reactie

Heel mooie rit achter de rug met dank aan de organisatoren die een prachtig parkoers hadden uitgestippeld en ferm goed aangegeven.

Met "Nero" als toffe en ervaren compagnon een zeer fijne en lange namiddag gehad.(210 km meer op mijnen teller)

Tot een dezer.

Link naar reactie

Fijne dag achter de rug en veel kilometers gebold. Ook weer wat mensen van't forum leren kennen (in de positieve zin hé). ;-)

Heel de rit samen gedaan met de mannen (en vrouwen) van SC Primavera, 't was plezant en het ging vooral goed vooruit!

Link naar reactie
Fijne dag achter de rug en veel kilometers gebold. Ook weer wat mensen van't forum leren kennen (in de positieve zin hé). ;-)

Heel de rit samen gedaan met de mannen (en vrouwen) van SC Primavera, 't was plezant en het ging vooral goed vooruit!

Hey Erix,bij Primavera gaat het steeds vooruit...

Sjieke rit trouwens.

Proficiat VCL!

Link naar reactie

Enkele mooie prijzen zijn nog niet tot bij hun nieuwe eigenaar geraakt! Daarom geven we jullie de kans om toch nog even jullie lotjes erbij te nemen en ons te laten weten als jullie bij de winnaars horen!

Het inox geborstelde Vespa logo 70cm: nr 358

De rode Vespa afdekhoes: nr 331

Een fles wijn: nrs 356, 138, 322, 154

We moeten uiterlijk 30 juni de namen van de winnaars ontvangen! Anders zijn het de reservenummers die met de prijzen gaan lopen!

Gewonnen? Stuur dan snel een mail naar benny@vespaclubleuven.be

De reservenummers zijn:

Het Vespa logo: nr 417

De Vespa afdekhoes: nr 926

De fles wijn: nr 307, 152, 35 en 979

Link naar reactie

Beste Vespaclub Leuven

We willen in naam van Vespaclub Tricolori Eisden Maasmechelen jullie bedanken voor het ontvangst, gezellige dag en natuurlijk ook jullie prachtige rit. Vandaag rusten we goed uit na 300km gereden te hebben maar het was de moeite waard. We zien ons tot op een van de volgende ritten

groeten van Vespaclub Tricolori

www.vespaclubtricolori.be

Link naar reactie

Beste VCL,

Hartelijk ontvangen door een mooie deerne en nen president. Lekkere koffiekoek en een toen al verdiend pintje (had al een ritje gedaan ;-)). Een moedige agent gezien die de lokale parkings tevergeefs wou promoten...en het dan maar afdroop.. Merci aan Marie en Thomas voor het samen-verkeerd-rijden :-). Ook aan de gezellige (zijn er andere) Limburgers die me aan hun tafeltje toelieten in Horst.

Hopelijk allemaal veilig en wel thuisgekomen.

Bedankt Benny en co het was SUPER. Leuke sfeer, heel mooie rit.

Vespa Curry Club Mechelen :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...